Er der nye enlige mødre her?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.264 visninger
16 svar
0 synes godt om
14. november 2012

Anonym trådstarter

Godmorgen ..

R der forholdvis nye enlig mødre herinde?
Hvordan kommer i igennem denne svære tid hvor i r blevet forladt af barnets far?

Jeg har det af helvede til , knust og meget uforstående over hvordan han kun komme så vidt ..

Søger gerne råd om det praktiske og hvordan jeg takler alle de følelser jeg har i klemme

Tankerne løber afsted - om at dele vores lille (19mdr) - om han har en ny flirt osv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2012

kesuh

Jeg er desværre en mand, men jeg prøvede din situation for 5 måneder siden, så jeg er ikke ny. MEN!! Der er ihvertfald helt sikkert et par stykker herinde som kan komme med gode råd! 

Det ved jeg

Anmeld

14. november 2012

kesuh

Nåh, men kunne ikke rette i mit eget lige pludselig, så 

men ihvertfald, så bliver det en pokkers lang proces. Det var det for mit vedkommende og jeg har stadig lidt efterslæb af det->

Du skal nok forberede dig på, men det kan man ikke. Der vil komme nogle meget "grå" dage hvor det hele bare ramler sammen og man bare sidder og stirrer ud i luften. Knækker sammen i gråd over tabet af det man har mistet.

Man tænker på at gøre dumme ting->'

Du render rundt med et stort tomrum i brystet. Der hvor der plejer at være noget, men nu er der intet.

Smide alle de ting der forbinder dig med ham ud. 

Hvad kan man gøre for at vinde ham/hende tilbage hvis det er

Hadet der kom senere-> Denne her er pæn vigtig og du må ikke lade dig opsluge af det.. Det måtte trænes ud for mit vedkommende og træner stadig lige før sengetid for at komme ud med energien.

Find et eller andet som der gør du kan komme af med "hadet". Tag ud og råb og bande og svovle af et træ i skoven. køb en boksebold, hvis man har lyst til det

Prøve at skabe lidt afstand til ham/hende, undgå at tjekke beskeder for ham/hende og sådan

Dette er bare nogle af de "små ting" som kommer.

!! Og find en som er god at snakke med og kan lytte og tage imod!! Det hjælper pænt meget!

Til sidst et lille godt råd som jeg fik slået ind i hovedet af venner og familie: Hav fokus på dit barn og dig selv. Lad ham/hende sejle i sin egen sø!   og de havde ret..

Dette er bare et lille udpluk af hvad jeg har gjort

Anmeld

14. november 2012

Anonym trådstarter

kesuh skriver:

Jeg er desværre en mand, men jeg prøvede din situation for 5 måneder siden, så jeg er ikke ny. MEN!! Der er ihvertfald helt sikkert et par stykker herinde som kan komme med gode råd! 

Det ved jeg

Hvordan r du kommet igennem brudet?
Og r det også dig der "gav op" og tager det helt cool?

Min eks han r bare kold og helt indforstået med det hele mens jeg r dybt ulykkelige..

Anmeld

14. november 2012

Anonym trådstarter

kesuh skriver:

Nåh, men kunne ikke rette i mit eget lige pludselig, så 

men ihvertfald, så bliver det en pokkers lang proces. Det var det for mit vedkommende og jeg har stadig lidt efterslæb af det->

Du skal nok forberede dig på, men det kan man ikke. Der vil komme nogle meget "grå" dage hvor det hele bare ramler sammen og man bare sidder og stirrer ud i luften. Knækker sammen i gråd over tabet af det man har mistet.

Man tænker på at gøre dumme ting->'

Du render rundt med et stort tomrum i brystet. Der hvor der plejer at være noget, men nu er der intet.

Smide alle de ting der forbinder dig med ham ud. 

Hvad kan man gøre for at vinde ham/hende tilbage hvis det er

Hadet der kom senere-> Denne her er pæn vigtig og du må ikke lade dig opsluge af det.. Det måtte trænes ud for mit vedkommende og træner stadig lige før sengetid for at komme ud med energien.

Find et eller andet som der gør du kan komme af med "hadet". Tag ud og råb og bande og svovle af et træ i skoven. køb en boksebold, hvis man har lyst til det

Prøve at skabe lidt afstand til ham/hende, undgå at tjekke beskeder for ham/hende og sådan

Dette er bare nogle af de "små ting" som kommer.

!! Og find en som er god at snakke med og kan lytte og tage imod!! Det hjælper pænt meget!

Til sidst et lille godt råd som jeg fik slået ind i hovedet af venner og familie: Hav fokus på dit barn og dig selv. Lad ham/hende sejle i sin egen sø!   og de havde ret..

Dette er bare et lille udpluk af hvad jeg har gjort

Vi står og skal stå samm om at bygge vores hus færdig så det kan blive solgt - så ikk nok med jeg ska se ham ved aflavering af barn - så ska jeg også bygge hus færdig

Aner ikk hvad jeg ska gøre for at vinde ham tilbage da vi har prøvet så mange gange at sku løse det..

Anmeld

14. november 2012

kesuh

Det med at hvordan man får vedkommende tilbage.. Det var bare nogle af tankerne jeg gik med og droppede dem hurtigt..

Niks, min eks fandt ud af i påsken i år det ikke skulle være os mere efter 7 års forhold. Hun behandlede mig skidt efter hendes beslutning, men turde først gøre det forbi her til juni. jeg fandt ud af at hun havde snakket med en ny 1 måned før bruddet og hun så besøgte ham 14 dage efter bruddet og jeg stod tilbage med en lille dreng og et liv i ruiner, mens hun "hyggede sig" med en anden.

Vi deler en dreng på 18 måneder nu

Anmeld

14. november 2012

kesuh

Anonym skriver:

Vi står og skal stå samm om at bygge vores hus færdig så det kan blive solgt - så ikk nok med jeg ska se ham ved aflavering af barn - så ska jeg også bygge hus færdig

Aner ikk hvad jeg ska gøre for at vinde ham tilbage da vi har prøvet så mange gange at sku løse det..

hov.. må hellere citere det, ellers opdager du ikke man har skrevet^^

Anmeld

14. november 2012

kesuh

Hvordan r du kommet igennem brudet?
Og r det også dig der "gav op" og tager det helt cool?

Min eks han r bare kold og helt indforstået med det hele mens jeg r dybt ulykkelige..

For at svare på den der..

Min eks gav op til sidst og smed håndklædet i ringen. Efter parterapi osv..

Min eks var den kolde og indforstået med det, da det var hendes beslutning, men der går hul på facaden engang imellem.

Jeg endte med at blive den ulykkelige og kom til at "klistre" mig for meget til hende. Hvilket har gjort jeg skubbede hende længere væk.

Jeg vil ikke sige jeg er kommet igennem bruddet helskindet, det har kostet nogle knubs og tilliden til det kvindelige køn har lidt et knæk faktisk.. Det er en skide lang process og det tager tid, afhængig fra person til person.

Anmeld

14. november 2012

Anonym trådstarter

kesuh skriver:

Det med at hvordan man får vedkommende tilbage.. Det var bare nogle af tankerne jeg gik med og droppede dem hurtigt..

Niks, min eks fandt ud af i påsken i år det ikke skulle være os mere efter 7 års forhold. Hun behandlede mig skidt efter hendes beslutning, men turde først gøre det forbi her til juni. jeg fandt ud af at hun havde snakket med en ny 1 måned før bruddet og hun så besøgte ham 14 dage efter bruddet og jeg stod tilbage med en lille dreng og et liv i ruiner, mens hun "hyggede sig" med en anden.

Vi deler en dreng på 18 måneder nu

Puuha det er også bare min STØRSTE FRYGT at han har fundet en anden - evt på hans job
Og tror det faktisk - selvom han siger han ikke har..

Puuha det har os været en hård omgang for dig - vores søn r 19mdr..
Kæft jeg brækker mig over hendes måde at havde gjort det på ALLEREDE have gang i en så hurtigt ..

Anmeld

14. november 2012

Anonym trådstarter

kesuh skriver:

For at svare på den der..

Min eks gav op til sidst og smed håndklædet i ringen. Efter parterapi osv..

Min eks var den kolde og indforstået med det, da det var hendes beslutning, men der går hul på facaden engang imellem.

Jeg endte med at blive den ulykkelige og kom til at "klistre" mig for meget til hende. Hvilket har gjort jeg skubbede hende længere væk.

Jeg vil ikke sige jeg er kommet igennem bruddet helskindet, det har kostet nogle knubs og tilliden til det kvindelige køn har lidt et knæk faktisk.. Det er en skide lang process og det tager tid, afhængig fra person til person.

Det r præcis sådan min os har gjordt ..
"Kastet håndklædet i ringet - uden varsel" ..
Når han har sat sig noget i hovedet - handler han efter det og pakker følelserne væk ..

Hvor gør det bare FORBANDET ondt..
Selvom folk siger jeg virker til at være stærk..

Tror du at du havde fået hende igen hvis du havde være kold og leget "indforstået" med valget?

Vi gik os i parterapi - anden gang vi sku derind mente han at vi ikk behøvede det - vi ku godt selv klare det..
Kæft hvor r man bagklog - skulle have fuldført det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.