:'( Så er løbet vist kørt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2012

tarkoflen

**Ønskebabyen skriver:

Mange tak.

Kan den godt gå ind og irriterer slimhinden, sådan lige pludselig?? Der har jo intet været indtil nu.

Jeg får lavet lidt, men mine tanker er jo et helt andet sted..
Jeg tager ihvertfald min computer med hjem når jeg har fri, så jeg kan lave noget hjemme imorgen, hvis jeg føler for at blive hjemme.

Ja det mener jeg godt den kan, men har ikke pakken mere, så kan ikke lige læse på den... Ser lige om jeg kan finde noget på nettet til dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2012

**Ønskebabyen

gædde skriver:

hmmm.... skal krydse alt!(ikke mine ben) for at det stopper igen !

det må simpelthen være din tur!

tusind tak

Jeg håber det hjælper!

Anmeld

14. november 2012

**Ønskebabyen

tarkoflen skriver:

Ja det mener jeg godt den kan, men har ikke pakken mere, så kan ikke lige læse på den... Ser lige om jeg kan finde noget på nettet til dig

Tak

Anmeld

14. november 2012

tarkoflen

**Ønskebabyen skriver:

Tak

Har ledt noget, men jeg synes ikke rigtig jeg kan finde noget, så måske det bare er noget jeg fik at vide på Skejby...

Anmeld

14. november 2012

**Ønskebabyen

tarkoflen skriver:

Har ledt noget, men jeg synes ikke rigtig jeg kan finde noget, så måske det bare er noget jeg fik at vide på Skejby...

Det kan være.. Jeg må hjem og læse indlægssedlen..

Anmeld

14. november 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

14. november 2012

**Ønskebabyen

Update: der er ingenting.. jeg bløder nu..

Jeg er helt ødelagt og knust indvendig.....

Anmeld

14. november 2012

tweety2060

**Ønskebabyen skriver:

Update: der er ingenting.. jeg bløder nu..

Jeg er helt ødelagt og knust indvendig.....

Åh søde, sikke aen øv update!! Føler med jer!! Und' dig selv et bad og et glas rødvin, græd\ råb over uretfærdigheden!!! Sender en masse kram til jer, i denne triste tid!!!!

Anmeld

14. november 2012

**Ønskebabyen

tweety2060 skriver:

Åh søde, sikke aen øv update!! Føler med jer!! Und' dig selv et bad og et glas rødvin, græd\ råb over uretfærdigheden!!! Sender en masse kram til jer, i denne triste tid!!!!

Tusind tak..

Jeg kan pt. Slet ikke styre/holde styr på mine følelser og reagerer bare ved at lukke mig inde i mig selv.. det er så fucking hårdt og det er først nu gået op for mig hvor hårdt det egentlig er, når andre har skrevet om det.. selve behandlingen synes jeg nemlig ikke var hård at komme igennem. Men nu, føj.. har allermest lyst til bare at sige fuck alt og løbe væk, langt væk....

Anmeld

14. november 2012

Camilla <3

Sender en masse kram!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.