:'( Så er løbet vist kørt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2012

**Ønskebabyen

henh01 skriver:

Øv altså... Bløder du stadig?

for at der stadig er håb for dig.

Jeg bløder ikke.. Men igår da jeg var i bad, fjernede jeg lige det Crinone der sad og der var det lidt brunligt og meget mere blødt end det plejer at være. Og her til morgen, var der en lille smule brunt udflåd og fnulder fra crinonen der var brunt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2012

henh01

**Ønskebabyen skriver:

Jeg bløder ikke.. Men igår da jeg var i bad, fjernede jeg lige det Crinone der sad og der var det lidt brunligt og meget mere blødt end det plejer at være. Og her til morgen, var der en lille smule brunt udflåd og fnulder fra crinonen der var brunt..

Jeg har ikke så meget forstand på det, men hvad er crinonne?

Anmeld

14. november 2012

**Ønskebabyen

henh01 skriver:

Jeg har ikke så meget forstand på det, men hvad er crinonne?

Det er et præparat man skal tage når man er blevet insemineret/har fået lagt æg op. Det skal højne chancerne for at det befrugtede æg sætter sig fast.
Det er en gele agtig ting der "sprøjtes" op i skeden.

Anmeld

14. november 2012

tarkoflen

Åhh stakkels, jeg så meget fingre for, at det er crinonen der driller slimhinden!

Hvis du får det værre, må du jo sige, at du har det dårligt og gå hjem! Ved godt, at det er skide svært, men du er nok ikke super produktiv alligevel?

Du får lige et kæmpe med på vejen!

Pas rigtig godt på dig selv!

Anmeld

14. november 2012

gædde/gitte

**Ønskebabyen skriver:

Der kommer nu lidt brunt/rødligt udflåd.

Jeg er helt ødelagt.. Skal have taget bp på Fredag..

Det bliver to meget lange dage på job. Jeg har bare lyst til at grave mig ned under min dyne og græde

neeeeeeeej!!

sådan noget lort!.... pisse uretfærdigt!.....

er der slet ikke en bitte lille chance for et optimistisk svar?????

Anmeld

14. november 2012

Babydrøm

**Ønskebabyen skriver:

Der kommer nu lidt brunt/rødligt udflåd.

Jeg er helt ødelagt.. Skal have taget bp på Fredag..

Det bliver to meget lange dage på job. Jeg har bare lyst til at grave mig ned under min dyne og græde

Ville lige sende dig et stort 

Og krydser og håber alt på dine vegne 

Anmeld

14. november 2012

**Ønskebabyen

gædde skriver:

neeeeeeeej!!

sådan noget lort!.... pisse uretfærdigt!.....

er der slet ikke en bitte lille chance for et optimistisk svar?????

Jo det er der måske nok.. Der er ikke kommet mere siden imorges ved 8 tiden. Og der er heller ikke kommet særlig meget, men tænker at crinonen måske kan holde det tilbage, fordi det klumper sammen på den måde som det gør.

Jeg synes jeg har lidt ondt i lænden som jeg plejer at have ved mens, og jeg er ved at få hovedpine Jeg er bange for der ingen vej er tilbage.

Min kæreste siger at indtil Fredag, bliver vi nødt til at være optimistiske og tro på det, men jeg kan bare næsten ikke..

Anmeld

14. november 2012

**Ønskebabyen

AnnL skriver:

Ville lige sende dig et stort 

Og krydser og håber alt på dine vegne 

mange tak

Anmeld

14. november 2012

**Ønskebabyen

tarkoflen skriver:

Åhh stakkels, jeg så meget fingre for, at det er crinonen der driller slimhinden!

Hvis du får det værre, må du jo sige, at du har det dårligt og gå hjem! Ved godt, at det er skide svært, men du er nok ikke super produktiv alligevel?

Du får lige et kæmpe med på vejen!

Pas rigtig godt på dig selv!

Mange tak.

Kan den godt gå ind og irriterer slimhinden, sådan lige pludselig?? Der har jo intet været indtil nu.

Jeg får lavet lidt, men mine tanker er jo et helt andet sted..
Jeg tager ihvertfald min computer med hjem når jeg har fri, så jeg kan lave noget hjemme imorgen, hvis jeg føler for at blive hjemme.

Anmeld

14. november 2012

gædde/gitte

**Ønskebabyen skriver:

Jo det er der måske nok.. Der er ikke kommet mere siden imorges ved 8 tiden. Og der er heller ikke kommet særlig meget, men tænker at crinonen måske kan holde det tilbage, fordi det klumper sammen på den måde som det gør.

Jeg synes jeg har lidt ondt i lænden som jeg plejer at have ved mens, og jeg er ved at få hovedpine Jeg er bange for der ingen vej er tilbage.

Min kæreste siger at indtil Fredag, bliver vi nødt til at være optimistiske og tro på det, men jeg kan bare næsten ikke..

hmmm.... skal krydse alt!(ikke mine ben) for at det stopper igen !

det må simpelthen være din tur!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.