Flad hovdet i den ene side.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2012

nielsen80

Jeg ville gå forbi en dygtig kiropraktor - der IKKE knækker! Og så anskaffe en hjertepude. Min datters hoved er fladere i den ene side. Og ærger mig stadig over, at jeg ikke turde gå til kiropraktor med hende dengang hun var lille.

vi gik til kiropraktor, det viste sig vores pige have en låsning, hvorfor det faktisk generet hende at ligge til den ene side. De knækker ikke, når de er så små - det ser meget nænsomt ud, de rokker bare hovedet lidt fra side til side.

Derudover svøbte vi, og lagde hende på siden til den dårlige side i dagtimerne. Vi sikrer hende ved at stoppe dynen ned i siderne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2012

Madam Blå

nielsen80 skriver:

vi gik til kiropraktor, det viste sig vores pige have en låsning, hvorfor det faktisk generet hende at ligge til den ene side. De knækker ikke, når de er så små - det ser meget nænsomt ud, de rokker bare hovedet lidt fra side til side.

Derudover svøbte vi, og lagde hende på siden til den dårlige side i dagtimerne. Vi sikrer hende ved at stoppe dynen ned i siderne.

Der er desværre nogle, der knækker så små. Og det bryder jeg mig bestemt ikke om, men vil gerne anbefale kiropraktik til små, bare uden knæk

Jeg kom først til kiro med min datter da hun var næsten 9 mdr, fordi jeg var bange for at hun skulle knækkes. Men da jeg endelig fandt en, der ikke knækkede, var det den bedste behandling man kunne tænke sig. Min datter har ikke yndlingsside mere. Det viste sig, at hun også var låst i nakke, og helt ned i ryggen. Men det fik kiropraktoren med sine lette tryk, og massage, løsnet op

Anmeld

14. november 2012

Koen.

Schonert skriver:

Han sover også i vugge. 

Det må jeg lige prøve, er der en bestemt størrelse ?  

Bare sådan en ganske alm en til A4 papire, hjalp her godt, han er stadig flad(kun 6 mdr i morgen) men det gjorder så det ikke blev værre

Anmeld

14. november 2012

nielsen80

Madam Blå skriver:

Der er desværre nogle, der knækker så små. Og det bryder jeg mig bestemt ikke om, men vil gerne anbefale kiropraktik til små, bare uden knæk

Jeg kom først til kiro med min datter da hun var næsten 9 mdr, fordi jeg var bange for at hun skulle knækkes. Men da jeg endelig fandt en, der ikke knækkede, var det den bedste behandling man kunne tænke sig. Min datter har ikke yndlingsside mere. Det viste sig, at hun også var låst i nakke, og helt ned i ryggen. Men det fik kiropraktoren med sine lette tryk, og massage, løsnet op

Ej puha.....vi snakket med kiropraktoren inden hun sagde de aldrig kunne finde på at knække de små børn. Min kæreste har selv gået, og var meget nervøs for det. Vi har åbentbart bare været heldige så! Vores pige var kun 3 uger første gang, så kunne da slet ikke holde tanken ud om, at de skulle knække hende der.

Anmeld

14. november 2012

Mussen2

Månsson skriver:

Jeg ville høre min sp om hun kendte en go kranio sakral terapeut der ku hjælpe med at rette op på det også ville jeg få fat i sådan en pude så i kan ligge ham på siden og en hjertepude

Enig. Kranio sakral er fantastisk til netop skæve hoved og det er super vigtig at man griber ind i tide, da der kan ske uoprettelig skade hvis man blot er passiv

Anmeld

14. november 2012

lenemor77

Schonert skriver:

Min søn på 6 uger er ved flad i den ene side af hovdet, og prøver hele tiden at skifte side men hjælper ikke desværre. 

Nogen det har nogen tips til hvad jeg kan gøre så det bliver godt igen? 

Uhh - det prøvede vi med vores datter. Det endte desværre med, at hun blev så stiv i nakken, at vi måtte forbi fysioterapeuten. Vi prøvede alt - stofble under madrassen, bøger under liften og sengen osv. Og lige lidt hjalp det. Om natten lå hun og græd, hvis vi prøvede at flytte hendes hovedstilling...

Om på maven med ham, og så hold fast i at flytte hans hovedstilling. Han bør være mere medgørlig når han sover....

Anmeld

14. november 2012

L&V

Mussen2 skriver:

Enig. Kranio sakral er fantastisk til netop skæve hoved og det er super vigtig at man griber ind i tide, da der kan ske uoprettelig skade hvis man blot er passiv

Og det eneste der virker ordentligt i min optik... Det er nogle ret vigtige nerver og blodkar der kommer i klemme og det kan gi slemme følger hvis de ikke bliver løsnet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.