Flad hovdet i den ene side.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

885 visninger
16 svar
0 synes godt om
14. november 2012

Schonert

Min søn på 6 uger er ved flad i den ene side af hovdet, og prøver hele tiden at skifte side men hjælper ikke desværre. 

Nogen det har nogen tips til hvad jeg kan gøre så det bliver godt igen? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2012

Koen.

Schonert skriver:

Min søn på 6 uger er ved flad i den ene side af hovdet, og prøver hele tiden at skifte side men hjælper ikke desværre. 

Sover han i lift? for så læg et ring bind under madressen så hælder den ham naturligt til den "rigtige" side

Anmeld

14. november 2012

Schonert

tanja. skriver:

Sover han i lift? for så læg et ring bind under madressen så hælder den ham naturligt til den "rigtige" side

Han sover også i vugge. 

Det må jeg lige prøve, er der en bestemt størrelse ?  

Anmeld

14. november 2012

LR85

Schonert skriver:

Læg på maven, læg på maven, læg på maven. 

Ved hvert bleskift, og indimellem i de få vågne timer. Jo oftere du gør det, jo bedre

Anmeld

14. november 2012

Schonert

LR85 skriver:

Ved hvert bleskift, og indimellem i de få vågne timer. Jo oftere du gør det, jo bedre

Han ligger meget på maven. Han er ike en fan a ligge på ryggen hele tiden så meget a tiden er han på maven  

Anmeld

14. november 2012

Schonert

LR85 skriver:

Han ligger meget på maven. Han er ike en fan a ligge på ryggen hele tiden så meget a tiden er han på maven  

Anmeld

14. november 2012

L&V

Jeg ville høre min sp om hun kendte en go kranio sakral terapeut der ku hjælpe med at rette op på det også ville jeg få fat i sådan en pude så i kan ligge ham på siden og en hjertepude

Anmeld

14. november 2012

LR85

Schonert skriver:

Det er jo rigtig godt. Det skal nok blive rettet ud

Anmeld

14. november 2012

Madam Blå

Schonert skriver:

Jeg ville gå forbi en dygtig kiropraktor - der IKKE knækker! Og så anskaffe en hjertepude. Min datters hoved er fladere i den ene side. Og ærger mig stadig over, at jeg ikke turde gå til kiropraktor med hende dengang hun var lille.

Anmeld

14. november 2012

CaWi

Schonert skriver:

Min søn var også flad i den ene side. Intet hjalp, hverken hjertepude, ligge på maven, ligge på siden eller noget.
Da han var tre mdr var vi til kiopraktor. Det viste sig at han havde noget i klemme mellem skulderbladene.
Fortryder virkelig jeg ikke gik derhen noget før for at få han tjekket.
I dag, 6 mdr gammel er det ikk til at se han har haft fladt baghoved, hvis ik man lige ved det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.