Kunne i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

Teste positiv før tid ? Og hvor længe før testdagen ??

Nix...tvært imod..så hørte jeg til dem, der først kunne teste positiv langt langt inde i graviditeten

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2012

Miss Kat

Hmm.. De siger jo, at hvis den er positiv så er den positiv! Risikoen er vist at fostret ikke sætter sig fast og man så har en bio men troede man var gravid..
Eftersom du testede få dage før testdagen vil jeg godt give dig et forsigtigt tillykke med på vejen Men test igen i løbet af en lille uges tid, når du er nået over den dag du burde have mens og så test igen. Så skulle den gerne være tydeligere

Hov det er nu ikke mig der er trådstarter. Jeg er skam i 16. uge, så der er vist ingen grund til at teste yderligere.  Men tak for dit søde svar alligevel!

I øvrigt har jeg både oplevet en biokemisk graviditet og en spontan abort, så én ting har jeg i hvert fald lært: en positiv test er aldrig en garanti for noget som helst. Men det er da i hvert fald første skridt i den rigtige retning.  

Anmeld

13. november 2012

Stivdie

Miss Kat skriver:

Hov det er nu ikke mig der er trådstarter. Jeg er skam i 16. uge, så der er vist ingen grund til at teste yderligere.  Men tak for dit søde svar alligevel!

I øvrigt har jeg både oplevet en biokemisk graviditet og en spontan abort, så én ting har jeg i hvert fald lært: en positiv test er aldrig en garanti for noget som helst. Men det er da i hvert fald første skridt i den rigtige retning.  

Hihi sorry! Sådan er det, når man er på fra mobilen og derfor ikke kan se hele skærmbilledet

I så fald, så vil jeg gerne rette mit forsigtige tillykke til et STORT (og forsinket) tillykke! Du er jo HELT sikkert gravid

Anmeld

13. november 2012

Miss Kat

stivdie@gmail.com skriver:

Hihi sorry! Sådan er det, når man er på fra mobilen og derfor ikke kan se hele skærmbilledet

I så fald, så vil jeg gerne rette mit forsigtige tillykke til et STORT (og forsinket) tillykke! Du er jo HELT sikkert gravid

Haha det er helt ok, din misforståelse fik mig til at smile stort.

Og jo tak, det satser jeg også på, ellers må det være en noget bizar (og menneskelignende) maveinfektion, jeg lider af.

Hav en skøn aften.  

Anmeld

13. november 2012

Rebecca55

Jeg testede positiv 3 eller 4 dage før, men ventede også trillinger. Så lægen sagde at det var fordi det hormon som som gør man tester positiv, var ekstra højt ved mig når jeg ventede flere børn.

Anmeld

13. november 2012

Stivdie

Miss Kat skriver:

Haha det er helt ok, din misforståelse fik mig til at smile stort.

Og jo tak, det satser jeg også på, ellers må det være en noget bizar (og menneskelignende) maveinfektion, jeg lider af.

Hav en skøn aften.  

Ja, hvis man ikke kan blive til andet, kan man altid blive til grin!
Også god aften til dig

Anmeld

13. november 2012

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar.

Anmeld

13. november 2012

Hemmeligpigeendnu

Da jeg var gravid for nylig, var jeg 4+3 inden jeg testede positiv, og det var svagt positiv..

Anmeld

14. november 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Teste positiv før tid ? Og hvor længe før testdagen ??

ja nogen kan, men hvis man tester positiv før tid er der relativt stor chance for at have fanget en biokemisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.