Kunne i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

680 visninger
18 svar
0 synes godt om
13. november 2012

Anonym trådstarter

Teste positiv før tid ? Og hvor længe før testdagen ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2012

Anonym trådstarter

Ingen??,

Anmeld

13. november 2012

come2

Anonym skriver:

Nogle kan sikkert. Men det er ikke særlig smart

Anmeld

13. november 2012

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Ingen??,

Har en veninde som testede positiv 3+4 - jeg testede selv først 4+0

Anmeld

13. november 2012

Miss Church

Anonym skriver:

Jeg testede først da jeg var 4+0. Det var en svag streg, så tror ikke at jeg kunne teste positiv tidligere og vil heller ikke anbefale det, selv om ventetiden er lang 

Anmeld

13. november 2012

Miss Kat

Jeg testede positiv nogle få dage før testdagen, men det var også sådan en tidlig test fra Kvickly. Ved ikke om de reelt virker tidligere eller om det bare er noget, de skriver på pakken, for det er i hvert fald den eneste test de sælger... mener jeg. 

Smider lige et billede med af den. Og resultatet dér er altså så et par dage før testdag.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. november 2012

Stivdie

Miss Kat skriver:

Jeg testede positiv nogle få dage før testdagen, men det var også sådan en tidlig test fra Kvickly. Ved ikke om de reelt virker tidligere eller om det bare er noget, de skriver på pakken, for det er i hvert fald den eneste test de sælger... mener jeg. 

Smider lige et billede med af den. Og resultatet dér er altså så et par dage før testdag.

Hmm.. De siger jo, at hvis den er positiv så er den positiv! Risikoen er vist at fostret ikke sætter sig fast og man så har en bio men troede man var gravid..
Eftersom du testede få dage før testdagen vil jeg godt give dig et forsigtigt tillykke med på vejen Men test igen i løbet af en lille uges tid, når du er nået over den dag du burde have mens og så test igen. Så skulle den gerne være tydeligere

Anmeld

13. november 2012

Mum33

Nej - var 6 dage over tid før det kunne ses på en test.

Anmeld

13. november 2012

Frøken J.

Anonym skriver:

Nej  

Anmeld

13. november 2012

M (:

Jeg testede første gang 3+4 (troede på daværende tidspunkt at det var 4+0, men har haft en smule uregelmæssig cyklus og blev formodentlig derfor sat tilbage til NF), og der testede jeg bragende negativ. Den blev dog positiv over tid. 

Jeg testede første gang positiv 4+2 (2. testforsøg), og der var testen tydeligt positiv (testen til højre. Testen til venstre er fra 4+6).. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.