ville i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2012

Kay

SaNiNa skriver:

Netop, feber er feber og man sender jo heller ikke sit barn i dagpleje eller børnehave med feber

hun har jo heller ik feber mere 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2012

Kay

blomst84 skriver:

Hvis mit barn har feber, ville jeg blive hjemme  

fik nok formuleret mig forkert... i morges havde hun feber... men det har hun ik nu... men hun er stadig pyller

Anmeld

13. november 2012

blomst84

Kay skriver:

fik nok formuleret mig forkert... i morges havde hun feber... men det har hun ik nu... men hun er stadig pyller

Jo så ville jeg tage afsted  Sorry hvis jeg havde misforstået dit indlæg  

Anmeld

13. november 2012

SussieThyssen

Kay skriver:

feberen er ovre nu og det er i morgen vi skal i mødregruppe... dem vi skal hjem tilmskriver moren at han har været syg men i dag er feberfri... men stadig mærket af det... så ervsgu lidt i tvivl om hun så har lettere ved at blive smittet  ville aldrig tage nogle steder med hende når hun har feber... det ville være synd

Altså man skal jo huske, at emunforsvaret er lavere under og lige i de første dage efter sygdom/feber...så jeg ved ikke rigtigt..men hvis trolden ellers virker frisk nok, så tror jeg da godt du kan gøre det.

Anmeld

13. november 2012

bøllen

Kay skriver:

ville i tage afsted i mødregruppe onsdag når den lille blev vaksineret (3 måneders) mandag og havde feber hele natten og lidt af tirsdagen... og hende der holder de skriver at barnet har være syg en uge men er ved at være oven på igen?

Hvis feberen er væk og du ellers vurdere at hun er frisk igen. Ja så ville jeg tage afsted.

men er barnet pylret eller mærket af det sidste dage nej så ville jeg ikke.

Anmeld

13. november 2012

Kay

SussieThyssen skriver:

Altså man skal jo huske, at emunforsvaret er lavere under og lige i de første dage efter sygdom/feber...så jeg ved ikke rigtigt..men hvis trolden ellers virker frisk nok, så tror jeg da godt du kan gøre det.

tror os jeg kigger på hvordan hun har det i morgen

Anmeld

13. november 2012

SussieThyssen

Kay skriver:

tror os jeg kigger på hvordan hun har det i morgen

Anmeld

14. november 2012

SaNiNa

Kay skriver:

har ku  fået afvide han var syg men i dag er feber fri 

Ring eller skriv til hende og høre hvad hendes barn fejler har fejlet... det kan jo være noget der smitter og små baby tager meget let viruser til sig

Anmeld

14. november 2012

lio

ja det ville jeg nok.

Anmeld

14. november 2012

Francisca

Kay skriver:

ville i tage afsted i mødregruppe onsdag når den lille blev vaksineret (3 måneders) mandag og havde feber hele natten og lidt af tirsdagen... og hende der holder de skriver at barnet har være syg en uge men er ved at være oven på igen?

Ville nok blive hjemme til hun er helt på toppen igen.

Min datter fik sin 5mdrs vaccine en torsdag havde feber hele fredagen og var lidt sløj lørdag søndag var hun mere frisk men ikke til at fare rundt ude. bare til lidt rolig hjemmehygge og leg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.