ville i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

887 visninger
19 svar
0 synes godt om
13. november 2012

Kay

ville i tage afsted i mødregruppe onsdag når den lille blev vaksineret (3 måneders) mandag og havde feber hele natten og lidt af tirsdagen... og hende der holder de skriver at barnet har være syg en uge men er ved at være oven på igen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2012

sne190810

Kay skriver:

ville i tage afsted i mødregruppe onsdag når den lille blev vaksineret (3 måneders) mandag og havde feber hele natten og lidt af tirsdagen... og hende der holder de skriver at barnet har være syg en uge men er ved at være oven på igen?

Ja, jeg ville hvis det var min datter og hun synes at være ovenpå 

Men der er jo forskel på børn såvel som voksne, så tror meget det er op til den enkelte at vurdere.

Anmeld

13. november 2012

modesty

Syg med hvad? Hvis det var en almindelig forkølelse, ja, men hvis det var noget mere alvorligt ville jeg nok blive hjemme.

Anmeld

13. november 2012

CarinaSB

Kay skriver:

Hvis hun ikke har feber eller stadigvæk er mærket efter vaccinen så ville jeg tage afsted ..

Anmeld

13. november 2012

SussieThyssen

Kay skriver:

Jeg ville aldrig tage nogen steder med mit barn hvis det havde feber...uanset hvad så årsagen er.
Feber er feber, og så hører trolden til derhjemme indtil det er gået over.

Men det er så bare min lille mening.

Kærligst
Sussie

Anmeld

13. november 2012

SaNiNa

Jeg ville kigge på mit barn og vurdere om det var frisk nok, og det kom sandelig også an på hvad det andet barn fejlede hvis det fordi det bare er forkølet så ville jeg nok tage afsted, men hvis det er dårlig mave opkastninger osv så ville jeg nok blive hjemme

Anmeld

13. november 2012

SaNiNa

SussieThyssen skriver:

Jeg ville aldrig tage nogen steder med mit barn hvis det havde feber...uanset hvad så årsagen er.

Kærligst
Sussie

Netop, feber er feber og man sender jo heller ikke sit barn i dagpleje eller børnehave med feber

Anmeld

13. november 2012

blomst84

Hvis mit barn har feber, ville jeg blive hjemme  

Anmeld

13. november 2012

Kay

SussieThyssen skriver:

Kærligst
Sussie

feberen er ovre nu og det er i morgen vi skal i mødregruppe... dem vi skal hjem tilmskriver moren at han har været syg men i dag er feberfri... men stadig mærket af det... så ervsgu lidt i tvivl om hun så har lettere ved at blive smittet  ville aldrig tage nogle steder med hende når hun har feber... det ville være synd

Anmeld

13. november 2012

Kay

SaNiNa skriver:

Jeg ville kigge på mit barn og vurdere om det var frisk nok, og det kom sandelig også an på hvad det andet barn fejlede hvis det fordi det bare er forkølet så ville jeg nok tage afsted, men hvis det er dårlig mave opkastninger osv så ville jeg nok blive hjemme

har ku  fået afvide han var syg men i dag er feber fri 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.