Dødt foster (Ved ikke om den høre hjemme her)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2012

karinaterese

sidst jeg var gravid fra ca. et år siden mistede jeg i 10+5 og det var også en skrækkelig oplevelse jeg ville op på sygehuset da jeg havde rigtig ondt og hvis jeg ikke var kommet til en time før havde jeg aborteret på gulvet i vente værelset. har aldrig prøvet noget så skrækkeligt jeg bare græd og græd men mig og min kæreste klarede den sammen.. og nu er jeg så gravid igen i 10+4 så jeg tænker bare sker der nu det samme igen..

men  til jer håber i klare den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2012

Mortiltodrenge

SussieThyssen skriver:

Kæmpe trøsteknus herfra.

Ja, det kan man vist roligt sige at jeg har...adskillige gange endda.

Så jeg forstår så glimrende hvordan du har det.

Første gang jeg var gravid havde jeg også pludseligt en død baby i maven, og der er jo så lidt man kan gøre. Jeg var omkring uge 21-22.

Anden gang  var jeg i 7. md. hvor jeg pludseligt fødte på toilettet, endnu en dødfødt, og tredie gang skete det igen, denne gang levede han i 2 timer. Der var jeg i 8. måned.

Det er hårdt..utroligt hårdt, men man kommer igennem det, hvis man gør sig stærk og holder focus på, at det er den slags ting livet og naturen kan byde en.
Man skal ikke give op, men holde ved.
Det er ok at sørge, men man skal også se at komme videre...prøve igen.

Jeg har tændt et lys for din lille stjerne, for dig og din søde mand, som må være en gave fra himlen, at have ved din side i disse dage.

De kærligste hilsener
Sussie

Ej, med det var da frygteligt. Ved du hvorfor dine børn døde? Var de syge?

Anmeld

13. november 2012

SussieThyssen

Mortiltodrenge skriver:

Ej, med det var da frygteligt. Ved du hvorfor dine børn døde? Var de syge?

Ja, det ved man.

Du kan læse om det her: https://www.baby.dk/debat/64393pi1/spontan-abort/gentagne-aborter--allergi-mod-blodtype--en-barsk-historie-.aspx

Anmeld

13. november 2012

Krussedulle

Nymark89 skriver:

Hej piger

jeg er 23 år gammel, kæresten og jeg har prøvet i noget tid og blive gravide.

Først i oktober skete det så, jeg stod med en, eller rettere sagt 4 positive teste, skyndte mig til lægen og blive testet, jo den var god nok jeg var gravid

Vi bestemte os for at holde det hemmeligt, så skulle vores forældre have et fotoalbum med blyp i en ekstra julegave

Alt gik godt, indtil jeg begyndte at få ondt, havde bange fornemmelser var utryg, og havde så travlt med vi skulle have en tidlig scanning.

Vi kom til scanning, der var der den fineste lille blyp der bare var fuld af liv, vi skulle komme igen 2 uger efter, for at holde øje og berolige mig

I fredags d. 9-11-2012 skete det jeg var bange for, mit foster var dødt hvordan ved de ikke. 

Jeg var til scanning igår mandag d. 12-11-2012 og fik konstateret den var død. kæresten og jeg fik en god snak med læge og sygeplejersken, fik 4 piller skulle sætte op, og 4 timer senere fødte jeg så

Var så skrækkelig en oplevelse

Heldigivs var min kæreste så god, han var så rolig og fjernede pænt fosteret og moderkagen, fik mig i bad og tørrede ellers op på gulvet og vasket mit tøj, fandt rent tøj til mig, smertestillende, varmede en varmepude, og så græd vi sammen, krammede og kyssede og blev enige om at vi kan klare det her sammen, kan vi klare alt..

Men er der andre herinde har oplevet noget lignende, at miste sit elskede foster??

Så må i virkelig gerne skrive, vil dejligt og vide man ikke er alene

Knus

Nymark89

puha sikke dog en skrækkelig oplevelse!

Jeg har også prøvet det!

Var til scanning da jeg var 12+0, og der var masser af liv.. Men han mente at jeg måske kun var 11+0 så han kunne ikke helt måle det han skulle..

2 uger senere, da jeg var 14+0, var vores lille spire død!
Jeg fik dog en udskrabning, hvilket jeg syntes er den mest skånsomme metode, psykisk!

Kan slet ikke forestille mig, at skulle "føde" spiren selv!

Sender dig et kæmpe
Og håber at I snart er ovenpå igen!

Anmeld

13. november 2012

Babydrøm

Har ikke selv prøvet det, men ville sende jer en masse  og føler med jer. Super godt og dejligt at I har hinanden

til jer

Anmeld

13. november 2012

Ciss

Har mistet en alene hjemme i uge 10. Det er snart 6 år siden, men oplevelsen er absolut ikke glemt...

Har i dag to fine børn på 3 og snart 5 år.

Godt I har hinanden!

Anmeld

13. november 2012

Muffin_girl

Sikke dog en forfærdelig oplevelse... !!! 

Jeg sender mine tanker til jer.. 

I lyder til at elske hinanden højt, og er gode til at støtte hinanden  

Anmeld

13. november 2012

DKTiha

jeg har prøvet det du lige har været igennem.. stort kram til dig .. husk og få snakket det godt igennem, og vent med at prøve igen til du er HELT klar... du kan evt skrive privat hvis du har brug for det...

Anmeld

13. november 2012

annec

Lige et

har prøvet det to gange, begge i uge 12.

Er heldigvis gravid igen, nu i uge 8. Og skal til læge i dag.

Anmeld

13. november 2012

christina92

Åhh det er jeg ked af at høre

Ville ikke smutte forbi uden at give et kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.