Nymark89 skriver:
Hej piger
jeg er 23 år gammel, kæresten og jeg har prøvet i noget tid og blive gravide.
Først i oktober skete det så, jeg stod med en, eller rettere sagt 4 positive teste, skyndte mig til lægen og blive testet, jo den var god nok jeg var gravid 
Vi bestemte os for at holde det hemmeligt, så skulle vores forældre have et fotoalbum med blyp i en ekstra julegave 
Alt gik godt, indtil jeg begyndte at få ondt, havde bange fornemmelser var utryg, og havde så travlt med vi skulle have en tidlig scanning.
Vi kom til scanning, der var der den fineste lille blyp der bare var fuld af liv, vi skulle komme igen 2 uger efter, for at holde øje og berolige mig 
I fredags d. 9-11-2012 skete det jeg var bange for, mit foster var dødt

hvordan ved de ikke.
Jeg var til scanning igår mandag d. 12-11-2012 og fik konstateret den var død. kæresten og jeg fik en god snak med læge og sygeplejersken, fik 4 piller skulle sætte op, og 4 timer senere fødte jeg så 

Var så skrækkelig en oplevelse 
Heldigivs var min kæreste så god, han var så rolig og fjernede pænt fosteret og moderkagen, fik mig i bad og tørrede ellers op på gulvet og vasket mit tøj, fandt rent tøj til mig, smertestillende, varmede en varmepude, og så græd vi sammen, krammede og kyssede og blev enige om at vi kan klare det her sammen, kan vi klare alt..
Men er der andre herinde har oplevet noget lignende, at miste sit elskede foster??
Så må i virkelig gerne skrive, vil dejligt og vide man ikke er alene
Knus
Nymark89

Kæmpe trøsteknus herfra.
Ja, det kan man vist roligt sige at jeg har...adskillige gange endda.
Så jeg forstår så glimrende hvordan du har det.
Første gang jeg var gravid havde jeg også pludseligt en død baby i maven, og der er jo så lidt man kan gøre. Jeg var omkring uge 21-22.
Anden gang var jeg i 7. md. hvor jeg pludseligt fødte på toilettet, endnu en dødfødt, og tredie gang skete det igen, denne gang levede han i 2 timer. Der var jeg i 8. måned.
Det er hårdt..utroligt hårdt, men man kommer igennem det, hvis man gør sig stærk og holder focus på, at det er den slags ting livet og naturen kan byde en.
Man skal ikke give op, men holde ved.
Det er ok at sørge, men man skal også se at komme videre...prøve igen.
Jeg har tændt et lys for din lille stjerne, for dig og din søde mand, som må være en gave fra himlen, at have ved din side i disse dage.

De kærligste hilsener
Sussie