Prøvede i at blive gravide igen inden mens kom?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2012

Laulund87

Anonym skriver:

Åh krydsere fingere for at den snart er der igen

Får du din mens reglmæssigt igen?

Tak og i lige måde

Den svinger fra 28-32 dage og den plejer at ligge på 28 dage, men det er nok forid jeg tænker meget på at blive gravid.. Tror det er derfor den er blevet lidt uregelmæssig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2012

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Tak og i lige måde

Den svinger fra 28-32 dage og den plejer at ligge på 28 dage, men det er nok forid jeg tænker meget på at blive gravid.. Tror det er derfor den er blevet lidt uregelmæssig.

Takker ..

åhh kender godt med at tænke på det, men det er ski bare så svært at lade være.. synes ikke det hjælper at holde en pause herfra fx. for overalt hvor man kommer, vrimler det med gravide, så det er svært at slå det hen, når man så brændende ønsker en lille ny!

Anmeld

14. november 2012

Laulund87

Anonym skriver:

Takker ..

åhh kender godt med at tænke på det, men det er ski bare så svært at lade være.. synes ikke det hjælper at holde en pause herfra fx. for overalt hvor man kommer, vrimler det med gravide, så det er svært at slå det hen, når man så brændende ønsker en lille ny!

Jeg har selv tænkt på at holde en pause, men ved også at det kommer vi ikke til her.. Det kan jeg ikke. Men ja det er da umuligt at lade være med at tænke på det, det er så meget nemmere sagt end gjort

Anmeld

14. november 2012

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Jeg har selv tænkt på at holde en pause, men ved også at det kommer vi ikke til her.. Det kan jeg ikke. Men ja det er da umuligt at lade være med at tænke på det, det er så meget nemmere sagt end gjort

Nej det er ski ikke nemt, vi må vente med tålmodighed! Hvor langt var du henne sidst, inden det gik galt? Havde i nået at fortælle det?

Anmeld

14. november 2012

Laulund87

Anonym skriver:

Nej det er ski ikke nemt, vi må vente med tålmodighed! Hvor langt var du henne sidst, inden det gik galt? Havde i nået at fortælle det?

Ja der er ikke andet for

Jeg var 5+ og vi havde fortalt det til nogle enkelte.. Jeg blødte en smule fra start så jeg vidste hvor det bar hen, men havde alligevel brug for at fortælle det til bla min bedste veninde, for havde brug for at snakke om det.

Anmeld

14. november 2012

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Ja der er ikke andet for

Jeg var 5+ og vi havde fortalt det til nogle enkelte.. Jeg blødte en smule fra start så jeg vidste hvor det bar hen, men havde alligevel brug for at fortælle det til bla min bedste veninde, for havde brug for at snakke om det.

Vi havde os fortalt det til de nærmeste,men synes faktisk os det er rart, at man kan snakke med dem hvis man har brug for det!

Anmeld

14. november 2012

Laulund87

Anonym skriver:

Vi havde os fortalt det til de nærmeste,men synes faktisk os det er rart, at man kan snakke med dem hvis man har brug for det!

Ja

Anmeld

14. november 2012

L&V

Anonym skriver:

Ihh hvor dejligt! Tillykke med det lille spir!

Mange tak.. Nu må vi se hva scanning siger

Anmeld

14. november 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Mange tak.. Nu må vi se hva scanning siger

Hvor langt er du henne?

Anmeld

14. november 2012

L&V

Anonym skriver:

Hvor langt er du henne?

Det ved jeg ikke men ud fra hcg 5-6uger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.