Et surt opstød, lige fra morgenstunden .. det skal nok blive en god dag..
Er bare godt træt af at min kæreste ikke tager del i det med at lave flaske om natten .. Ved godt han har sit arbejde at stå op til, men jeg synes bare stadig godt, at han kunne give 1 af de 3 flasker lillebror skal have in natten .. i går morges, klokken 5.20 -hans vækkeur ringer 5.40, gav jeg ham flasken og sagde at så kunne han få lov, da jeg maks havde fået 1,5 times søvn, og der blev han sku halvsur fordi han havde håbet på at få de sidste 20 min søvn,. Jamen hold da op ! Lillebror sover ca 30 min af gangen, dvs jeg kam ikk nå lige at slappe af, når der også skal ryddes op, støvsuges, vaskes tøj og hvad der ellers hører til en børnefamilie med 2 små børn. Og idet at jeg ikk lige kan få bare 1 time midt på dagen, til mig, så bliver jeg skør i hovedet, for har kun min mor at snakke med, og besøge (min mormor og morfar ender det altid at jeg diskutere med når jeg er der) ..
Kan mærke at det går ud over prinsessen som så søger endnu mere opmærksomhed og prøver ås godt jeg kan, så selv mine bade, hvor jeg er alene, er inddraget og bliver nu brugt til mor og mille tid .. det også dejligt, men mangler stadig den time .
Så fik jeg lige kogt af.
Hvis det står rodet er det fordi jeg skriver fra tlf ..
Så gik der 10 min med det ..
(Det er ikk for at folk skal blive sure på mig eller ham/klare jeg selv\ det er bare for at få luft, og ved godt der ikk er meget frihed med 2 små børn)
Anmeld