sexen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2012

Anonym trådstarter

Lyder dejligt allesammen!!<3

Kæresten && jeg har prøvede sex hver dag i 3.mdr, Da det desværre ikke gav resultat, prøver vi nu denne måned med sex hver anden dag && hvis lysten er der mere, har vi selvfølgelig sex! har glemt alt det ÆL noget & sexer når lysten er der,, vi har holdt den til hver 2.dag && syntes jeg er blevet god til også at tænke på noget andet..
hvis der sker noget denne måned, blev jeg gravid efter 4 mdr, hvis ikke må jeg forsøge for 5 mdr..meeeen håber da på denne måned!

Min forventede mens ligger d. 9/12. så der er self lidt tid endnu..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2012

Bertris

Mit bedste råd må være at lægge alle bekymringerne om det lykkedes denne gang væk, det stresser kroppen og kan gøre at det netop ikke lykkedes  

Nyd hinanden fuldt ud og lad tingene ske, så kommer det sikkert af sig selv

Anmeld

18. november 2012

Anonym trådstarter

Jeg prøver virkelig at lægge tankerne bag mig, men syntes nu godt nok det er lettere sagt end gjort"

Anmeld

18. november 2012

Bertris

Det tror jeg gerne på. 
Men prøv at find noget andet at fokusere på ?  

Anmeld

18. november 2012

come2

Anonym skriver:

Hej skønne kvinder/piger!
Jeg og min skønne kæreste er igang med projekt baby! Har lige overstået min mens så vi skal i fuld gang igen ;-) vi har nu forsøgt i 3 mdr.med sex hver dag. så nu prøver vi denne gang at have sex hver 2.dag..selvom lysten er hver dag..men hvis det er bedst med hver 2.dag så prøver vi det <3
~Nogle gode råd el. historier omkring hvor lang tid der gik før i kunne juble??? Må indrømme jeg er ivrig og utålmodig..bliver SÅ skuffet når testen er negativ :-(( !

Mit bedste råd er at tænke for meget over det

Jeg smed håndklædet i ringen fordi vi skulle starte i behandling og vupti var jeg gravid.

Vi havde prøvet i over 2 år.

Desværre fuldførte jeg ikke graviditeten, men jeg er sikker på det spiller ind hvis man tænker for meget over det. Og 3 mdr er bestemt ikke længe

Anmeld

18. november 2012

come2

come2 skriver:

Mit bedste råd er at tænke for meget over det

Jeg smed håndklædet i ringen fordi vi skulle starte i behandling og vupti var jeg gravid.

Vi havde prøvet i over 2 år.

Desværre fuldførte jeg ikke graviditeten, men jeg er sikker på det spiller ind hvis man tænker for meget over det. Og 3 mdr er bestemt ikke længe

ikke at tænke for meget over det*

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.