sexen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.155 visninger
15 svar
0 synes godt om
13. november 2012

Anonym trådstarter

Hej skønne kvinder/piger!
Jeg og min skønne kæreste er igang med projekt baby! Har lige overstået min mens så vi skal i fuld gang igen ;-) vi har nu forsøgt i 3 mdr.med sex hver dag. så nu prøver vi denne gang at have sex hver 2.dag..selvom lysten er hver dag..men hvis det er bedst med hver 2.dag så prøver vi det <3
~Nogle gode råd el. historier omkring hvor lang tid der gik før i kunne juble??? Må indrømme jeg er ivrig og utålmodig..bliver SÅ skuffet når testen er negativ :-(( !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2012

LR85

Kan GODT  forstå dig. 

For det første: Hav sex når i vil og ikke 'skemalagt'sex. Nyd det i stedet. 

og dernæst så må du forberede dig på at det tager lidt tid. Mange er 6-12 måneder før det lykkes. 

Prøv at lade være med at tælle dage, regne ud, og i det hele taget tænke for meget over det. Jeg ved godt det er næsten umuligt, men man bliver bims af alt det kontrol når der bad intet sker. 

Slap af med det, nyd sexen og tag din mens som den kommer. Så skal det nok lykkes. 

Anmeld

13. november 2012

Weber

Anonym skriver:

Hej skønne kvinder/piger!
Jeg og min skønne kæreste er igang med projekt baby! Har lige overstået min mens så vi skal i fuld gang igen ;-) vi har nu forsøgt i 3 mdr.med sex hver dag. så nu prøver vi denne gang at have sex hver 2.dag..selvom lysten er hver dag..men hvis det er bedst med hver 2.dag så prøver vi det <3
~Nogle gode råd el. historier omkring hvor lang tid der gik før i kunne juble??? Må indrømme jeg er ivrig og utålmodig..bliver SÅ skuffet når testen er negativ :-(( !

Har desværre ikke en opløftende historie, vi er i gang på 9 måned. Og ved godt det er mega frustrerende

Vil også råde jer til at droppe den skemalagte sex og gøre det når i har lyst istedet, det skemalagte gør intet godt hverken for lysten eller negative tests.. 

Anmeld

13. november 2012

SussieThyssen

LR85 skriver:

Kan GODT  forstå dig. 

For det første: Hav sex når i vil og ikke 'skemalagt'sex. Nyd det i stedet. 

og dernæst så må du forberede dig på at det tager lidt tid. Mange er 6-12 måneder før det lykkes. 

Prøv at lade være med at tælle dage, regne ud, og i det hele taget tænke for meget over det. Jeg ved godt det er næsten umuligt, men man bliver bims af alt det kontrol når der bad intet sker. 

Slap af med det, nyd sexen og tag din mens som den kommer. Så skal det nok lykkes. 

Lige mine ord.

Ellers risikerer man jo, at det nærmest går hen og bliver robotagtigt og især mænd er følsomme på det punkt.

Kærligst
Sussie

Anmeld

13. november 2012

Dinsen

Hejsa.. 

Har dsv heller ik en jubel historie til dig, vi forsøgte i over et år inden det lykkes... testede i tide og utide, og blev li skuffet hver gang... Indtil jeg nærmest havde givet op, så skete der noget.. 

Vil give de andre ret... drop det skema lagte, gør det når lysten melder sig..  

Anmeld

13. november 2012

Christina :-)

Som du ved så havede mig pg kæresten sex vær 2 dag fra mens stoppede og 9 dage frem og der bid 1 gang

Anmeld

13. november 2012

Anonym trådstarter

Ja må nok sige det er meget forkelligt hvornår i havde heldet med jer . jeg prøver godt nok at 'lade være med at tænke på det' men det er godt nok svært Vi nyder at have sex sammen. men hvis det hjælper at have det hver 2.dag kan man jo sige at det er det værd...

Jeg må have noget tålmodighed og vente og se hvad der sker

Anmeld

13. november 2012

lycly

Altså min kæreste og jeg havde ubeskyttet sex HVER dag i 4 måneder før der skete noget Så mon ikke det kommer lige pludselig?

Anmeld

13. november 2012

Anja B. Nielsen

ja hav sex når i har lyst til og hvis det er hver og måske flere gange om dagen så gør det og nyd det. Det skal nok lykkes men jeg tror at hvis man tænker for meget på det så tager det længere tid...

Da eksen og jeg lavede vores søn gavde vi sex når lysten var der og var forberedt på at det kunne komme til at tage tid før det lykkes så vi var meget afslappet ogkring det og vi var heldige og det lykkes næsten med det samme. og nu har vi en dejlige lille dreng på knap 8 mdr.

Anmeld

18. november 2012

Anonym trådstarter

Lyder dejligt allesammen!!<3

Kæresten && jeg har prøvede sex hver dag i 3.mdr, Da det desværre ikke gav resultat, prøver vi nu denne måned med sex hver anden dag && hvis lysten er der mere, har vi selvfølgelig sex! har glemt alt det ÆL noget & sexer når lysten er der,, vi har holdt den til hver 2.dag && syntes jeg er blevet god til også at tænke på noget andet..
hvis der sker noget denne måned, blev jeg gravid efter 4 mdr, hvis ikke må jeg forsøge for 5 mdr..meeeen håber da på denne måned!

Min forventede mens ligger d. 9/12. så der er self lidt tid endnu..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.