Børn vs karriere ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.637 visninger
17 svar
0 synes godt om
12. november 2012

Unalisa

Jeg ved at det her er et øm punkt for mange vil bede om en ordentlig og Sober tone Hvad prioritere du først??? Dine børn eller karriere? Når man nu har været så heldig at få børn , er det så fair overfor dem at forældrene har så lange arbejdsdage at de i sammenlagt ser dem max 2-3 om dagen?? God aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2012

Nadia&Daniel

Unalisa skriver:

Jeg at det her er et øm punkt for mange vil bede om en ordentlig og Sober tone Hvad prioritere du først??? Dine børn eller karriere? Når man nu har været så heldig at få børn , er det så fair overfor dem at forældrene har så lange arbejdsdage at de i sammenlagt ser dem max 2-3 om dagen?? God aften

Børn  jobbet er for mig noget som giver brød på bordet. Dog er det et krav hos mig, at jeg er glad for jobbet  Men behøver ikke en fancy titel

Anmeld

12. november 2012

Carl-Emil's mor

Unalisa skriver:

Jeg ved at det her er et øm punkt for mange vil bede om en ordentlig og Sober tone Hvad prioritere du først??? Dine børn eller karriere? Når man nu har været så heldig at få børn , er det så fair overfor dem at forældrene har så lange arbejdsdage at de i sammenlagt ser dem max 2-3 om dagen?? God aften

Jeg har SELV valgt at få et barn. Derved har jeg også valgt at det er mit ansvar at sørge for at hans liv er så godt som muligt, og det mener jeg ikke det er hvis han skal være et curlingbarn eller au pair barn

Så jeg vælger ham over mit job.

Vi bor småt men vi bor tilgengæld godt. Jeg kunne godt vælge at vi skulle bo i en stor 3 v, men så skulle jeg arbejde 2-3 gange om ugen efter studie = han skulle hentes af andre og det sker ikke. Vil hellere bo i en lille 2 v også kunne give ham større kvalitet ned kvantitet

Anmeld

12. november 2012

Deaktiveret profil

Unalisa skriver:

Hmm.. Børn betyder mest! er glad for vi valgte at blive forældre når jeg "kun" er 20 år, for en karriere kan jeg altid få. Men børn hænger ikke på træerne.. Jeg vil hellere have mine børn først, også bagefter få en karriere som giver brød på bordet.. 

Anmeld

12. november 2012

Unalisa

Carl-Emil's mor skriver:

Jeg har SELV valgt at få et barn. Derved har jeg også valgt at det er mit ansvar at sørge for at hans liv er så godt som muligt, og det mener jeg ikke det er hvis han skal være et curlingbarn eller au pair barn

Vi bor småt men vi bor tilgengæld godt. Jeg kunne godt vælge at vi skulle bo i en stor 3 v, men så skulle jeg arbejde 2-3 gange om ugen efter studie = han skulle hentes af andre og det sker ikke. Vil hellere bo i en lille 2 v også kunne give ham større kvalitet ned kvantitet

Det er nemlig der jeg vil hen , det kan godt være forældrene bor i et stort luksus villa med massevis af biler og penge, det har barnet jo ikke brug for ,

Anmeld

12. november 2012

Nadia&Daniel

Carl-Emil's mor skriver:

Hadet arbejdstiderne i Magsin - jeg kunne hente 1 DAG om ugen  de andre dage måtte svigerfar eller svigermor hente  (ellers skulle Laura være i vuggestue kl. 8-16 HVER DAG

Og 2 GANGE OM UGEN - måtte min svigermor PUTTE Laura - hadet at aflever hende kl. 8 og vide at jeg først ville se hende kl. 20 samme dag (sovende)  og så tilmed 2 GANGE om ugen

Vil sgu putte mit eget barn (helst)

Anmeld

12. november 2012

Clisolka

Isabella vil altid betyde mest!!!

Ja, jeg er så én af dem der har lange arbejdsdage, men min kæreste er på kontanthjælp, så det er mig der tjener pengene ind herhjemme...

Ulempen er så, at jeg har 4 timers transport dagligt (2 timer ud og 2 timer hjem). Jobsne hænger ikke ligefrem på træerne for tiden idet der er finanskrise i DK - så jeg beholder det job jeg har, for penge skal der jo til  

Anmeld

12. november 2012

isabellasmor

Unalisa skriver:

Min datter!! 

Det er blandt andet også derfor vi har valgt at jeg skal gå hjemme med hende. Jeg tager min uddannelse når jeg er færdig med og få børn. 

Anmeld

12. november 2012

Carl-Emil's mor

Unalisa skriver:

Det er nemlig der jeg vil hen , det kan godt være forældrene bor i et stort luksus villa med massevis af biler og penge, det har barnet jo ikke brug for ,

det liv lever mine halvbrødre .. Inde i det fantastiske happiness i en kæmpe kasse, med nogle helt andre værdier end dem jeg har fået ved min mor, jeg hadede at komme derinde som barn for jeg brød mig ikke om den måde at ergere på...

men mine brødre synes jo det er rart for det er hvad de kender til, det er hvad deres venner kender til så de er jo ikke anerledes fordi de har en " riskoger i kælderen " som drengene i 2. klasse så pænt kalder det

men det sker bare ikke her..

vi bor i en 2v på 62 kvm, men vi har skov og strand 250 meter fra hoveddøren, vi har have og frisk luft omkring os.. Nok deler vi værelse men sådan er det indtil jeg er færdig udd. tilgengæld har vi vores hunde og dem elsker min dreng som kun er 10 måneder som i elsker elsker elsker dem lige så meget som jeg gør så for os er det, den rigtige måde at leve på

Anmeld

12. november 2012

FruHolm <3

Unalisa skriver:

Min søn vil altid komme først! <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.