Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
SussieThyssen skriver: Nogle børn kan få rokketænder allerede når de er 4 år. Min den ældste fik sin den første kort efter sin 4 års fødselsdag og de andre to var i nogenlunde samme alder. Om det så har nogen betydning, at de også fik tænder meget tidligt, skal jeg ikke sige, men de var alle 3 omkring 4 mdr, da de første tænder viste sig. Men det har noget med gener at gøre, så meget ved man. Så nej, der er intet i vejen med den tand KærligstSussie
Nogle børn kan få rokketænder allerede når de er 4 år.
Min den ældste fik sin den første kort efter sin 4 års fødselsdag og de andre to var i nogenlunde samme alder.
Om det så har nogen betydning, at de også fik tænder meget tidligt, skal jeg ikke sige, men de var alle 3 omkring 4 mdr, da de første tænder viste sig.
Men det har noget med gener at gøre, så meget ved man. Så nej, der er intet i vejen med den tand
KærligstSussie
ok min datter var også 4 måneder, da hun fik den første tand...
fairlady skriver: ok min datter var også 4 måneder, da hun fik den første tand...
Ja...jeg tror også der er en sammenhæng mellem tidlige tænder og tidlige rokketænder, men jeg er ikke sikker, og det er videnskaben vist heller ikke helt...endnu, men det kommer jo nok
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128