Anonym skriver:
Sagen er den at min mand og jeg der sammen har to børn på henholdsvis 4år og 9 måneder.
vi har siden den yngste er blevet født ikke haft kæreste dage mm. Nu har vi så valgt at fredag skal vi have ca. 7 timer kæreste tid ca. Fra 12-19 sådan at den yngste ikke opleve for meget vågen tid uden mor og far. Jeg har det rigtig svært ved at få den yngste passet - jeg er slet ikke klar til det men ved min mand virkelig virkelig virkelig trænger til det og ved at jeg bliver nød til at gøre det for vores forholds skyld. men ingen overnatning ikke endnu og slet ikke før den yngste er ca. 1 år...
folk prikker hele tiden til mig og siger at jeg er underlig og spøger om jeg da slet ikke mener mande. ( de fleste kan langt beder lide ham fordi han er stille mm. Hvorimod jeg er rapkæftet og snakker hele tiden
) og siger at jeg da er ond og egoistisk når jeg ikke tænker mere på manden, vores forhold mm. Og at denyngste da ikke tager skade af det! Bla. Den stores børnehave har udtalt sig.
Er jeg virkelig så gak gak??
den yngste er godt nok 9 måneder men det er min baby havde det også svært med den store og det har jeg stadig den dag idag men den store er efterhånden så stor at h*n kan udtrykke sine behov og selv kan sige til og fra.
Jeg har valgt at være anonym Da jeg ikke ønsker at udstille hverken manden, børnehaven mm.
Den gak gak anonyme
Synes da slet ikke børnehaven skal blande sig
Så har de da for lidt at lave hvis de bruger kræfter på det.
Men jeg er så en af dem, der vælger at alene tid med kæresten er MEGET vigtig, jeg vil ikke kun være mor, far og Ella.
Jeg vil have tid med kæresten, for at blive mindet om hvorfor det er man er sammen, og det synes jeg ikke er nok de 2 timer begge sidder i sovaen og er træt efter en lang dag.
Ella har sovet ude 2 gange og er blevet passet ofte, ville gerne at hun måske ikke havde været passet så tidligt, men det var en nødvendighed her. Men Ella startede så også i vuggestue her da hun blev 8 mdr.
Du skal gøre hvad du synes, vi er forskellige, men forholdet skal vægtes højt hvis man ønsker at være sammen som familie altid, tror jeg på