Er jeg fuldstændig gak-gak???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2012

Anonym trådstarter

bøllen skriver:

Gak gak i forhold til at få passet den lille ?

Nej det er du ikke - det må jo være optil en selv hvornår man har det godt med at aflevere børnene til pasning

Der er jo meget der kan spille ind, er der nogle som man er tætte på og kan overlade poden til ? Hvordan er barnet i hverdagen ? Er det et tillidsfuld barn som er tryg ved andre ?

Her blev vores de store passet ude da det var omkring et ½ år. De var de nemmeste børn og var vant til at være i andres hænder. Den lille der imod var gammel før han blev passet , 14 mdr han var ofte syg & var meget sensetiv.

Det vigtigst er jo alle partner er trygge ved pasning. Ellers er det bare med at starte op i det små f.eks en spisning i byen , Biogfra tur så I begge kan vende jer til at være væk fra hianden. Samt I får lidt kæreste tid

Jeg føler mig 100% tryg ved mine forældre som skal passe ungerne jeg er bare slet ikke klar til at undvære den yngste som er meget mor syg og jeg er ikke parat til at h*n vokser fra mig endnu jeg elsker h*n er mor syg ved godt det er egoistisk.

vi starter med at tag en tur ud at spise for derefter at slutte af med en film i biffen og senest henter ungerne kl 19.

den store glæder sig til det ansvar der ligger i at h*n nu skal passe på den yngste når de nu skal passes ude for første gang sammen. Det har h*n virkelig glædet sig til.

Jeg hader bare virkelig tanken.

jeg ved ikke om det bliver svært for den yngste - men håber det ikke - men h*n har jo også den store med sig og har ikke nogen tids fornemmelse og sover det meste af tiden (forhåbenligt)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2012

Anonym trådstarter

Madam Blå skriver:

Jeg synes at børnehaven er gakgak.. De skal da slet ikke komme med udtalelser i forhold til dit og din mands privatliv.

Jeg fik selv passet datteren tidligt, men det er så forskelligt, hvornår man er klar til det. Hvis du virkelig får en knude i maven af det, så vent I skal nok nå at få kæreste tid

syntes ihvertfald det var et hårdt slag at få i maven at fordi jeg ikke vil lade ungerne passes noget mere så vil jeg ikke ham og vores forhold... jamen det vil jeg men det er jo mine børn og jeg nyder at have dem tæt på, nyder de er ved mig, og hader de ikke er det!

Anmeld

12. november 2012

Mor til Ella

Anonym skriver:

Sagen er den at min mand og jeg der sammen har to børn på henholdsvis 4år og 9 måneder.

vi har siden den yngste er blevet født ikke haft kæreste dage mm. Nu har vi så valgt at fredag skal vi have ca. 7 timer kæreste tid ca. Fra 12-19 sådan at den yngste ikke opleve for meget vågen tid uden mor og far. Jeg har det rigtig svært ved at få den yngste passet - jeg er slet ikke klar til det men ved min mand virkelig virkelig virkelig trænger til det og ved at jeg bliver nød til at gøre det for vores forholds skyld. men ingen overnatning ikke endnu og slet ikke før den yngste er ca. 1 år...

folk prikker hele tiden til mig og siger at jeg er underlig og spøger om jeg da slet ikke mener mande. ( de fleste kan langt beder lide ham fordi han er stille mm. Hvorimod jeg er rapkæftet og snakker hele tiden) og siger at jeg da er ond og egoistisk når jeg ikke tænker mere på manden, vores forhold mm. Og at denyngste da ikke tager skade af det! Bla. Den stores børnehave har udtalt sig. 

Er jeg virkelig så gak gak??

den yngste er godt nok 9 måneder men det er min baby havde det også svært med den store og det har jeg stadig den dag idag men den store er efterhånden så stor at h*n kan udtrykke sine behov og selv kan sige til og fra. 

Jeg har valgt at være anonym Da jeg ikke ønsker at udstille hverken manden, børnehaven mm. 

Den gak gak anonyme

Synes da slet ikke børnehaven skal blande sig Så har de da for lidt at lave hvis de bruger kræfter på det.

Men jeg er så en af dem, der vælger at alene tid med kæresten er MEGET vigtig, jeg vil ikke kun være mor, far og Ella.

Jeg vil have tid med kæresten, for at blive mindet om hvorfor det er man er sammen, og det synes jeg ikke er nok de 2 timer begge sidder i sovaen og er træt efter en lang dag. 

Ella har sovet ude 2 gange og er blevet passet ofte, ville gerne at hun måske ikke havde været passet så tidligt, men det var en nødvendighed her. Men Ella startede så også i vuggestue her da hun blev 8 mdr.

Du skal gøre hvad du synes, vi er forskellige, men forholdet skal vægtes højt hvis man ønsker at være sammen som familie altid, tror jeg på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.