Er jeg fuldstændig gak-gak???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.026 visninger
12 svar
0 synes godt om
12. november 2012

Anonym trådstarter

Sagen er den at min mand og jeg der sammen har to børn på henholdsvis 4år og 9 måneder.

vi har siden den yngste er blevet født ikke haft kæreste dage mm. Nu har vi så valgt at fredag skal vi have ca. 7 timer kæreste tid ca. Fra 12-19 sådan at den yngste ikke opleve for meget vågen tid uden mor og far. Jeg har det rigtig svært ved at få den yngste passet - jeg er slet ikke klar til det men ved min mand virkelig virkelig virkelig trænger til det og ved at jeg bliver nød til at gøre det for vores forholds skyld. men ingen overnatning ikke endnu og slet ikke før den yngste er ca. 1 år...

folk prikker hele tiden til mig og siger at jeg er underlig og spøger om jeg da slet ikke mener mande. ( de fleste kan langt beder lide ham fordi han er stille mm. Hvorimod jeg er rapkæftet og snakker hele tiden) og siger at jeg da er ond og egoistisk når jeg ikke tænker mere på manden, vores forhold mm. Og at denyngste da ikke tager skade af det! Bla. Den stores børnehave har udtalt sig. 

Er jeg virkelig så gak gak??

den yngste er godt nok 9 måneder men det er min baby havde det også svært med den store og det har jeg stadig den dag idag men den store er efterhånden så stor at h*n kan udtrykke sine behov og selv kan sige til og fra. 

Jeg har valgt at være anonym Da jeg ikke ønsker at udstille hverken manden, børnehaven mm. 

Den gak gak anonyme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2012

Pige2009

Altså min datter blev passet med en enkelt overnatning første gang, da hun var 8 mdr. og det var rart at have lidt tid for sig selv

Anmeld

12. november 2012

bøllen

Gak gak i forhold til at få passet den lille ?

Nej det er du ikke - det må jo være optil en selv hvornår man har det godt med at aflevere børnene til pasning

Der er jo meget der kan spille ind, er der nogle som man er tætte på og kan overlade poden til ? Hvordan er barnet i hverdagen ? Er det et tillidsfuld barn som er tryg ved andre ?

Her blev vores de store passet ude da det var omkring et ½ år. De var de nemmeste børn og var vant til at være i andres hænder. Den lille der imod var gammel før han blev passet , 14 mdr han var ofte syg & var meget sensetiv.

Det vigtigst er jo alle partner er trygge ved pasning. Ellers er det bare med at starte op i det små f.eks en spisning i byen , Biogfra tur så I begge kan vende jer til at være væk fra hianden. Samt I får lidt kæreste tid

Anmeld

12. november 2012

TaAsJu

Anonym skriver:

Sagen er den at min mand og jeg der sammen har to børn på henholdsvis 4år og 9 måneder.

vi har siden den yngste er blevet født ikke haft kæreste dage mm. Nu har vi så valgt at fredag skal vi have ca. 7 timer kæreste tid ca. Fra 12-19 sådan at den yngste ikke opleve for meget vågen tid uden mor og far. Jeg har det rigtig svært ved at få den yngste passet - jeg er slet ikke klar til det men ved min mand virkelig virkelig virkelig trænger til det og ved at jeg bliver nød til at gøre det for vores forholds skyld. men ingen overnatning ikke endnu og slet ikke før den yngste er ca. 1 år...

folk prikker hele tiden til mig og siger at jeg er underlig og spøger om jeg da slet ikke mener mande. ( de fleste kan langt beder lide ham fordi han er stille mm. Hvorimod jeg er rapkæftet og snakker hele tiden) og siger at jeg da er ond og egoistisk når jeg ikke tænker mere på manden, vores forhold mm. Og at denyngste da ikke tager skade af det! Bla. Den stores børnehave har udtalt sig. 

den yngste er godt nok 9 måneder men det er min baby havde det også svært med den store og det har jeg stadig den dag idag men den store er efterhånden så stor at h*n kan udtrykke sine behov og selv kan sige til og fra. 

Jeg har valgt at være anonym Da jeg ikke ønsker at udstille hverken manden, børnehaven mm. 

Den gak gak anonyme

Jeg syntes ikke du er gak gak.. Men tror derimod du er meget normal..

Jeg har dog haft vores passedesuden de var 3 md.. Med den mindste var det sværer da jeg ammede hende.. Men jeg har haft brug for off være kærester med min mand og det er noget vi ligger stor vægt på.. Men det skal så også lige siges at den eneste jeg stoler nok på er min svigermor.. Og det er ikke tit de passer.. 

Men jeg syntes hvis du skal have børnen passet så skal det være en du stoler 200% på og er tryg ved..

men man kan være kærester på så mange måder selv om man har sovende børn i hjemmet..

Vi spiser tit ungerne af med der liv ret også når de er puttet spiser vi en lækker middag. Eller lejer en god film og kravler under samme dyne og hygger med snoller og popcorn lige soM i biffen... Man behøver ikke være uden sine børn for og få kæreste tid...

og noget helt andet det skal børnehaven da slet ikke blande sig i!!! Bare min mening..

god fornøjelse på fredag... 

Anmeld

12. november 2012

Valle81

Altså, her har vi på 4 år måske haft 2 kæreste aftener. Vi havde små børn da vi mødtes, og fik lynhurtigt to drenge sammen som der kun er 1 år imellem.

Så vores tid sammen har budt på børn og atter børn. Vi er ikke meget for at de skal passes og vi har slet ikke de storepasningmuligheder, så det hele giver jo sig selv

Vi hygger når ungerne sover, så har vi vores kæreste hygge, og sådan vil det være nogle år frem endnu

Anmeld

12. november 2012

henh01

Mine børn er først blevet passet da de var over 1 år og det fik vi også kommenatere på, men det er helt op til den enkelte hvornår man er klar til det
Jeg synes du er ganske normal, men jeg er også sikker på at I får en dejlig aften på fredag

Anmeld

12. november 2012

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

Mine børn er først blevet passet da de var over 1 år og det fik vi også kommenatere på, men det er helt op til den enkelte hvornår man er klar til det
Jeg synes du er ganske normal, men jeg er også sikker på at I får en dejlig aften på fredag

Jeg vil også ha ventet men nu kommer Twilight i biffen og den vil jeg såå gerne se..

og manden har tigget om en kæreste aften...

håber også vi får en dejlig eftermiddag dog tror jeg mine tanker kommer til at ligge meget et andet sted savner allerede ungerne

Anmeld

12. november 2012

Madam Blå

Anonym skriver:

Den gak gak anonyme

Jeg synes at børnehaven er gakgak.. De skal da slet ikke komme med udtalelser i forhold til dit og din mands privatliv.

Jeg fik selv passet datteren tidligt, men det er så forskelligt, hvornår man er klar til det. Hvis du virkelig får en knude i maven af det, så vent I skal nok nå at få kæreste tid

Anmeld

12. november 2012

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Altså, her har vi på 4 år måske haft 2 kæreste aftener. Vi havde små børn da vi mødtes, og fik lynhurtigt to drenge sammen som der kun er 1 år imellem.

Så vores tid sammen har budt på børn og atter børn. Vi er ikke meget for at de skal passes og vi har slet ikke de storepasningmuligheder, så det hele giver jo sig selv

Vi hygger når ungerne sover, så har vi vores kæreste hygge, og sådan vil det være nogle år frem endnu

vi tager nemlig også vores kærester aftner bår ungerne er puttet og det gør vi et stort nummer ud af at få tid til!

Vi har heller ikke de store pasnings muligheder men mormor og morfar bor kun 10 min. herfra og passer heller end gerne.

de  glæder sig og det samme gør den store nu de skal passes ude sammen for første gang h*n elsker det ansvar der er i det.

Anmeld

12. november 2012

Anonym trådstarter

TaAsJu skriver:

Jeg syntes ikke du er gak gak.. Men tror derimod du er meget normal..

Jeg har dog haft vores passedesuden de var 3 md.. Med den mindste var det sværer da jeg ammede hende.. Men jeg har haft brug for off være kærester med min mand og det er noget vi ligger stor vægt på.. Men det skal så også lige siges at den eneste jeg stoler nok på er min svigermor.. Og det er ikke tit de passer.. 

Men jeg syntes hvis du skal have børnen passet så skal det være en du stoler 200% på og er tryg ved..

men man kan være kærester på så mange måder selv om man har sovende børn i hjemmet..

Vi spiser tit ungerne af med der liv ret også når de er puttet spiser vi en lækker middag. Eller lejer en god film og kravler under samme dyne og hygger med snoller og popcorn lige soM i biffen... Man behøver ikke være uden sine børn for og få kæreste tid...

og noget helt andet det skal børnehaven da slet ikke blande sig i!!! Bare min mening..

god fornøjelse på fredag... 

det er ved mine forældre de skal passes og dem stoler jeg 100% på. men jeg er bare slet ikke klar men jeg ved jeg bliver nød til at gøre det for forholdets skyld.

vi har også kæreste aftner flere gange om ugen når ungerne sover det gør vi meget ud af at have men som manden siger det er noget andet at tag hinanden med ud at spise og gå i biffen uden den ene af dem lige pludselig skriger - mit krav var dog og det blev så vi kunne nå at hente dem igen inden de skulle sove!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.