Anonym skriver:
Hvor længe forsøgte i på naturligvis at blive gravide før i besluttede jer at rette henvendelse til lægen?
Min kæreste og jeg har været sammen i 5 år, i 4 ud af de 5 år har vi ikke brugt præventation. Alligevel er det ikke sket at jeg er blevet gravid, dette er dog begyndt at bekymre mig lidt da vi har snakket om vi godt kunne tænke os at blive forældre indenfor de nærmeste par år. Vi har snakket om at sker der et mirakel og jeg bliver gravid på naturligvis vælger vi at beholde det.
Dog vil vi gerne vente et års tid endnu, derfor er jeg i tvivl om vi allerede nu burde få undersøgt hans sædkvalitet ?
Grunden til jeg nævner hans sædkvalitet er at jeg tidligere har været gravid x 2 og derfor tror vi det er hans sædkvalitet der er nedsat. :-(
hej 
min mand og jeg har været ubeskyttet i 3 år.... vi har også sagt "sker det, så sker det"............ det er aldrig sket
tog til lægen som slet ikke tøvede med at henvise os til en udredning på fertilitetsklinik.
Så hvorfor Ikke bare få vished?? der er jo laaaang ventetid (for mig 2,5 mrd)og plodprøver på bestemte tidspunkter i cyklus, celleskrab, klamydiatests osv(1 mrd), så afsted med jer
Min mand har fået svar på hans sædprøve - de var superprima
Jeg skal på briksen på onsdag, på klinikken og gennemtjekkes. uuuuuuhhhhhhhhhhhh glæder mig!!
Anmeld