Første stik overstået :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2012

Nessie

Frk-Lotusblomst skriver:

Ej hvor vildt.. Selvom det selvfølgelig ikke var en særlig fed proces at være igennem, men fedt at der er ekstra sidegevinster.

Ja, man skal jo se det positive i det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2012

Frk-Lotusblomst

Nessie skriver:

Ja, man skal jo se det positive i det

Det blvier man nødt til..

Der er aldrig noget der er så skidt, at det ikke er godt for noget.. eller..

Anmeld

8. december 2012

MaybeBaby

Nessie skriver:

HHvoJa, så fik jeg startet på nedregulering i dag

Får Suprefact på én daglig sprøjte, og kan allerede nu sige, at det er meget bedre end næsespray.
For det første skal jeg kun huske på det 1 gang om dagen, og for det andet får min stakkels næse fred.

Det ser lidt voldsomt ud, lige når det bliver suget op i sprøjten, men er hurtigt overstået

Så alt i alt, en super opstart på vores sidste forsøg

Hvor er det spændende med dette forsøg! Ja du ved jo at jeg mener verden er af lave, hvis I ikke får denne oplevelse med. Ih, jeg glæder mig på jeres vegne. Hvor lang tid går der så før it's down to business med opsætning af æg og venten på pis-på-pind resultat?

Anmeld

8. december 2012

Nessie

MaybeBaby skriver:

Hvor er det spændende med dette forsøg! Ja du ved jo at jeg mener verden er af lave, hvis I ikke får denne oplevelse med. Ih, jeg glæder mig på jeres vegne. Hvor lang tid går der så før it's down to business med opsætning af æg og venten på pis-på-pind resultat?

Tak, ja det ville da ikke være til at forstå, men vi ved jo godt at der er en større risiko for at det går skidt, end chancen for at det går godt.

Vi regner med æg udtagning i næste uge. Skal skannes på mandag, og så får vi at vide om det hedder ud onsdag eller fredag og op fredag eller mandag.

Derefter kommer så den utålmodige venten i 16 dage, så vi ved det lige inden nytår

Ihhh, vi håber og håber, men opgiver ikke helt, hvis det ikke skulle lykkes lige nu. Skal naturligvis fortsætte med at prøve på naturmetoden

Men, vi håber selvfølgelig at der det næste års tid ikke bliver ret meget lagengymnastik, pga. kvalme, alt for stor mave, ondt mærkelige steder og babyhyl om natten

Anmeld

8. december 2012

tarkoflen

Nessie skriver:

Tak, ja det ville da ikke være til at forstå, men vi ved jo godt at der er en større risiko for at det går skidt, end chancen for at det går godt.

Vi regner med æg udtagning i næste uge. Skal skannes på mandag, og så får vi at vide om det hedder ud onsdag eller fredag og op fredag eller mandag.

Derefter kommer så den utålmodige venten i 16 dage, så vi ved det lige inden nytår

Ihhh, vi håber og håber, men opgiver ikke helt, hvis det ikke skulle lykkes lige nu. Skal naturligvis fortsætte med at prøve på naturmetoden

Men, vi håber selvfølgelig at der det næste års tid ikke bliver ret meget lagengymnastik, pga. kvalme, alt for stor mave, ondt mærkelige steder og babyhyl om natten

Åhh hvor jeg for at l får verdens bedste nytårsaften og at du ikke må drikke champagne og andre lækre sager den aften

Anmeld

9. december 2012

Nessie

tarkoflen skriver:

Åhh hvor jeg for at l får verdens bedste nytårsaften og at du ikke må drikke champagne og andre lækre sager den aften

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.