Første stik overstået :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2012

Nessie

Frk-Lotusblomst skriver:

Denne tråd er da vist gfået min næse forbi. :/
Hvordan går det med forsøget søde??

Det er altså også lidt svært at nå at følge med i det hele

Det går sådan set fint nok. Det er dejligt bare med en daglig indsprøjtning frem for næsespray 4 gange om dagen.
Men jeg har lige haft influenza, og er stadig snottet og hoster, og nu er manden ved at blive lidt sløj.
Så vi må se hvad de siger på klinikken i næste uge. Vi vil i hvert fald hellere udskyde forsøget end at risikere at "spilde" det sidste forsøg pga. sygdom.

Har I det godt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2012

Frk-Lotusblomst

Det er altså også lidt svært at nå at følge med i det hele

Det går sådan set fint nok. Det er dejligt bare med en daglig indsprøjtning frem for næsespray 4 gange om dagen.
Men jeg har lige haft influenza, og er stadig snottet og hoster, og nu er manden ved at blive lidt sløj.
Så vi må se hvad de siger på klinikken i næste uge. Vi vil i hvert fald hellere udskyde forsøget end at risikere at "spilde" det sidste forsøg pga. sygdom.

Har I det godt?

Især når 16 vågne timer pludselig kun er blevet til 10-12 pga søvnbehov. hahaha.

Og det går fint nok med at stikke dig?

Øv for pokker da.. Kan sagtens forstå i så hellere vil udskyde end at spilde det!!!
God bedring søde!!

.. RETTELSE..

Og ja, vi har det godt. MEget stille og roligt lige i tiden. Det er dejligt..

Anmeld

22. november 2012

Nessie

Især når 16 vågne timer pludselig kun er blevet til 10-12 pga søvnbehov. hahaha.

Og det går fint nok med at stikke dig?

Øv for pokker da.. Kan sagtens forstå i så hellere vil udskyde end at spilde det!!!
God bedring søde!!

.. RETTELSE..

Og ja, vi har det godt. MEget stille og roligt lige i tiden. Det er dejligt..

Åh ja, sofaen kunne lige pludselig blive ens bedste ven

Ja, det er ikke noget særligt lige at smide den nål i maveskindet, og jeg kan slet ikke mærke at medicinen bliver sprøjtet ind, så det er skønt. Det hormon jeg skal have senere kan svie lidt, hvis det går for hurtigt, men der er intet med det her.

Nej, ville altså være for ærgerligt hvis chancerne bliver for små, bare fordi vi er syge.

Dejligt at høre at du nyder freden, og friaftenerne, det er også nu I skal nyde dem,  I får jo nok at se til om nogle få måneder

Anmeld

22. november 2012

Frk-Lotusblomst

Nessie skriver:

Åh ja, sofaen kunne lige pludselig blive ens bedste ven

Ja, det er ikke noget særligt lige at smide den nål i maveskindet, og jeg kan slet ikke mærke at medicinen bliver sprøjtet ind, så det er skønt. Det hormon jeg skal have senere kan svie lidt, hvis det går for hurtigt, men der er intet med det her.

Nej, ville altså være for ærgerligt hvis chancerne bliver for små, bare fordi vi er syge.

Dejligt at høre at du nyder freden, og friaftenerne, det er også nu I skal nyde dem,  I får jo nok at se til om nogle få måneder

Du er sej søde.. Det ville virkelig være en mega grænse og overskride for mig.. og ved ikke om jeg kunne..

Jaaaaa, det ville ikke være til at bære.. Synes ejg ikke..

Ja det er jo det. Ca. 2,5 måned til - det er jo fantastisk.

Anmeld

22. november 2012

Nessie

Frk-Lotusblomst skriver:

Du er sej søde.. Det ville virkelig være en mega grænse og overskride for mig.. og ved ikke om jeg kunne..

Jaaaaa, det ville ikke være til at bære.. Synes ejg ikke..

Ja det er jo det. Ca. 2,5 måned til - det er jo fantastisk.

Man kan når man skal
Og så har jeg været vant til at se på at min søster tager insulin, så det var ikke helt fremmed for mig. Har også måttet hjælpe hende med at stikke sig nogen gange, så jeg synes ikke det er så slemt

Glæder mig til at se hvor stor din mave er blevet om et par måneder

Anmeld

22. november 2012

Frk-Lotusblomst

Nessie skriver:

Man kan når man skal
Og så har jeg været vant til at se på at min søster tager insulin, så det var ikke helt fremmed for mig. Har også måttet hjælpe hende med at stikke sig nogen gange, så jeg synes ikke det er så slemt

Glæder mig til at se hvor stor din mave er blevet om et par måneder

Det er selvfølgelig rigtigt.. og hvad ville man ikke gøre for et barn!
Jeg har både veninde og svoger med sukkersyge, jeg vænner mig aldrig til at se på de stikker sig.. Ikke at ejg synes det er ulækkert, men det gibber i mig, desværre.. - selvom jeg selv er blevet vildt sej til blodprøver efter alle prøverne efter tabene..

Også jeg.. - den er "heldigvis" gået lidt i stå de sidste par uge, synes jeg..

Anmeld

22. november 2012

Nessie

Frk-Lotusblomst skriver:

Det er selvfølgelig rigtigt.. og hvad ville man ikke gøre for et barn!
Jeg har både veninde og svoger med sukkersyge, jeg vænner mig aldrig til at se på de stikker sig.. Ikke at ejg synes det er ulækkert, men det gibber i mig, desværre.. - selvom jeg selv er blevet vildt sej til blodprøver efter alle prøverne efter tabene..

Også jeg.. - den er "heldigvis" gået lidt i stå de sidste par uge, synes jeg..

Jeg var kun 11, da min søster fik sukkersyge, så kan ikke rigtig huske at hun ikke har skullet tage insulin.
Har nu heller aldrig haft nåleskræk, så efter de første par gange synes jeg ikke det gør det store at skulle stikke mig. Heldigvis

Anmeld

22. november 2012

Frk-Lotusblomst

Nessie skriver:

Jeg var kun 11, da min søster fik sukkersyge, så kan ikke rigtig huske at hun ikke har skullet tage insulin.
Har nu heller aldrig haft nåleskræk, så efter de første par gange synes jeg ikke det gør det store at skulle stikke mig. Heldigvis

Det kan selvfølgelig godt have noget emd det at gøre..

Jeg har emga nåleskræk.. Samtidig med at jeg så ikke synes hverken vaccinationer eller blodprøver gør ondt. Ja eller at blvie tattoveret for den sagsskyld.

Anmeld

22. november 2012

Nessie

Frk-Lotusblomst skriver:

Det kan selvfølgelig godt have noget emd det at gøre..

Jeg har emga nåleskræk.. Samtidig med at jeg så ikke synes hverken vaccinationer eller blodprøver gør ondt. Ja eller at blvie tattoveret for den sagsskyld.

Det har manden også.
Men efter han har været helt nede og runde med stress og fik angstanfald, så har han lært at bearbejde det, og kan nu se mig stikke mig, uden at blive dårlig

Anmeld

22. november 2012

Frk-Lotusblomst

Nessie skriver:

Det har manden også.
Men efter han har været helt nede og runde med stress og fik angstanfald, så har han lært at bearbejde det, og kan nu se mig stikke mig, uden at blive dårlig

Ej hvor vildt.. Selvom det selvfølgelig ikke var en særlig fed proces at være igennem, men fedt at der er ekstra sidegevinster.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.