Råbt af sit barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2012

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Du trøster og beskytter ham også, du skriver det er sket få gange og en dag når han bliver større så har du mulighed for at forklare ham hvorfor hans mor engang imellem også bliver sur eller ked af det.

Jeg tror ikke på at der eksistere forældre, som aldrig har hævet stemmen overfor deres barn i en presset situation. Det er ikke noget barnet tager skade af, det er en del af det at være menneske.

Men hvis du synes det er et stort problem for dig ( at du har et stort temperament), ja så synes jeg at du skal kontakte enten sundhedsplejerske eller egen læge.

Tror også det var fordi jeg blev så chokeret over mig selv bagefter at jeg havde råbt så højt, og nej jeg tror heller ikke der findes forældre der ikke har hævet stemmen for deres børn. Tak fordi du tog dig tiden til at svare

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2012

Annette A

Vi kan alle føle os lidt presset engang imellem og mon ikke det er sket for de fleste. Sålænge det ikke er noget der et fast mønster i, så skal du ikke gå og bebrejde sig selv. Nogle perioder har man masser af overskud og andre dage ikke. Det har jeg da også selv oplevet, men langtfra noget der bekymrer mig.

For man er jo ikke en perfekt forældre uanset hvor meget man kunne ønske man var det. Sålænge man tænker sig om som du jo også gør ved at reflektere over din adfærd og ved man måske reagerede uhensigtsmæssigt, så gør man jo sit bedste. Vi elsker jo vores børn selvom de nogen gange giver os nogle reelle udfordringer og ved godt hvor ked af det man kan blive, når man føler man har gjort dem uret. til dig..

Anmeld

12. november 2012

morethanperfect

Stort knus 

Jeg tror det er sket for de fleste på et tidspunkt .. 
Jeg har da også været så frustreret jeg er kommet til at råbe , men har så også givet knus bagefter og sagt til ham : Undskyld , det var ikke i orden af mor at råbe af dig ..
Og fået VILDT dårlig samvitighed ..
Men , så længe du ikke gør det tit , sker der altså ingenting ..

Men snak med SP'en hvis du føler dig usikker  

Anmeld

12. november 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)

Min pige er 8 mdr om et par dage, og hende har jeg også råbt af - dog kun når hun bidder mig i vorten, for det gør fandme naller !!! (hun har to tænder, og de to næste er lige på trapperne, så skal vist på flaske indkøb)

Frustrationer har der også været - så er jeg gået i et rum for mig selv i to min, hvor jeg lige kan ryste det af mig

Du er ikke alene  

Hvis han hiver dynen op over hovedet han skal sove, så lad ham gøre det - gå ud af soveværelset i 2 min, måske mere - hvem ved ? Måske er han faldet i søvn, når du kommer tilbage

Anmeld

12. november 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

Jeg har det bare så elendigt med at jeg har råbt af ham han er kun 7 måneder, jeg er hans mor ham der skal beskytte og trøste og så råbte jeg bare istedet af ham 

det skal nok gå. Bare hav i baghovedet at du helelre må tælle til 10 inden du råber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.