Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg tror Ida herhjemme er så klar over at hun hedder Ida Hun har reageret på hendes navn siden.... 4-5 måneder tror jeg?
Siger jeg fx. skat, gustav, erna, gunhild... så reagerer hun ikke. Kun på Ida og Idaskat, Idamus osv.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
StineW79 skriver: Ja hvornår tro du baby, kan genkende sit eget navn!! Jeg ka simpelhen ik huske hvornår thea ku kende sit eget navn. Alberte er nu lidt over 4 mdr, og er begyndt at reagere når vi kalder på hende, men jeg tænker at det er tilfældigt,nog at det er mere lyden/ tonefaldet i reagere på, end selv hendes navn. Vh stine
Ja hvornår tro du baby, kan genkende sit eget navn!!
Jeg ka simpelhen ik huske hvornår thea ku kende sit eget navn. Alberte er nu lidt over 4 mdr, og er begyndt at reagere når vi kalder på hende, men jeg tænker at det er tilfældigt,nog at det er mere lyden/ tonefaldet i reagere på, end selv hendes navn. Vh stine
Viola reagerede sent på sit navn, kan jeg se. Hun var vist omkring 9 mdr. Inden da reagerde hun også, men da var det tonefaldet. Hvis jeg brugte andre navne, reagerede hun også. Nu er hun lige blevet et, og ved godt at hun er Viola.
Ella har reageret på sit navn en måneds tid, ca ca 7 mdr
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128