opkast uden feber??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2012

tarkoflen

An&Jo skriver:

Tak for jeres svar allesammen, vi har haft en laaaang nat med alt for meget opkast.. Heldigvis er han stået ud af sengen hver gang, så det gik ikke udover den men kun gulvet så jeg slap for at skifte sengetøj.. Men puuuha min mave kan slet ikke klare at andre kaster op.. :/

Han virker lidt ,mere frisk idag..

Åhh stakkels jer!

Rigtig god bedring, håber snart det er ovre og han ikke har fået smittet resten af familien!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2012

An&Jo

Frøken J. skriver:

Omgangssyge? Det har Rose lige haft med opkast, og hun havde ikke feber. Men det var helt klart det, for det var på omgang i vuggestuen, og vi blev også selv smittet (læs: mor lå med hovedet i en balje en hel nat!)

årh håber ikke jeg bliver smittet, har snart ikek råd til flere sygedage ude på skolen.. vi har haft SÅ meget sygdom herhjemme allerede i det her efterår..

Anmeld

12. november 2012

An&Jo

tarkoflen skriver:

Åhh stakkels jer!

Rigtig god bedring, håber snart det er ovre og han ikke har fået smittet resten af familien!

takker..

Håber bestemt også snart det er ovre, men han er helt sikkert blevet smittet af hans bonusbror, for han havde lidt da han kom i fredags..

Anmeld

12. november 2012

Frøken J.

An&Jo skriver:

årh håber ikke jeg bliver smittet, har snart ikek råd til flere sygedage ude på skolen.. vi har haft SÅ meget sygdom herhjemme allerede i det her efterår..

Hygiejne, hygiejne, hygiejne! Jeg er ked af at sige det, men det smitter så SINDSSYGT nemt, det er slet ikke til at fatte! Hans tøj skal vaskes på høj temperatur, i skal sørge for at vaske gulvet grundigt, og desværre er det modstandsdygtigt overfor disinfektion. Min mor blev smittet, selvom vi alle have været raske i over et døgn, så det er virkelig en led omgang. Ikke for at give dig dårlige nerver, bare så du er forberedt.

http://go.tv2.dk/articledag/id-57608347:efter%C3%A 5ret-er-h%C3%B8js%C3%A6son-s%C3%A5dan-undg%C3%A5r- du-br%C3%A6ksygen.html

Anmeld

12. november 2012

An&Jo

Frøken J. skriver:

Hygiejne, hygiejne, hygiejne! Jeg er ked af at sige det, men det smitter så SINDSSYGT nemt, det er slet ikke til at fatte! Hans tøj skal vaskes på høj temperatur, i skal sørge for at vaske gulvet grundigt, og desværre er det modstandsdygtigt overfor disinfektion. Min mor blev smittet, selvom vi alle have været raske i over et døgn, så det er virkelig en led omgang. Ikke for at give dig dårlige nerver, bare så du er forberedt.

http://go.tv2.dk/articledag/id-57608347:efter%C3%A 5ret-er-h%C3%B8js%C3%A6son-s%C3%A5dan-undg%C3%A5r- du-br%C3%A6ksygen.html

hygiejne er blevet en del opgraderet siden i fredags, ikke at vi er uhygiejniske til hverdag, men nu er jeg lige lidt ekstra striks med det hele..

Håber Peter og jeg slipper..

Anmeld

12. november 2012

Frøken J.

An&Jo skriver:

hygiejne er blevet en del opgraderet siden i fredags, ikke at vi er uhygiejniske til hverdag, men nu er jeg lige lidt ekstra striks med det hele..

Håber Peter og jeg slipper..

Ved hvad du mener! Personligt gik min kæreste helt bananas, men han er også meget voldsom germofob

God bedring med ham og håber i slipper!

Anmeld

12. november 2012

An&Jo

Frøken J. skriver:

Ved hvad du mener! Personligt gik min kæreste helt bananas, men han er også meget voldsom germofob

God bedring med ham og håber i slipper!

jeg er også på grænsen til at gå helt amok, og Elias er ikke helt tilfreds når han skal vaske hænder igen fordi jeg ikke lige synes det var grundigt nok..

nu skal vi bare af med det her sygdom..

Anmeld

12. november 2012

Clisolka

An&Jo skriver:

jeg er også på grænsen til at gå helt amok, og Elias er ikke helt tilfreds når han skal vaske hænder igen fordi jeg ikke lige synes det var grundigt nok..

nu skal vi bare af med det her sygdom..

Puuuh ja den sygdom går på omgang lige pt. igen. Jeg 'er mange gange for at vi ikke får den igen. Vi begge lå sidst i august og Isabella gik selvfølgelig fri 

God bedring til jer 

Anmeld

13. november 2012

An&Jo

Babymor2010 skriver:

Puuuh ja den sygdom går på omgang lige pt. igen. Jeg 'er mange gange for at vi ikke får den igen. Vi begge lå sidst i august og Isabella gik selvfølgelig fri 

God bedring til jer 

desværre er jeg banmge for at jeg er ramt..

Maven er begyndt at gøre en smule oprør..

Anmeld

13. november 2012

Clisolka

An&Jo skriver:

desværre er jeg banmge for at jeg er ramt..

Maven er begyndt at gøre en smule oprør..

Puh jeg føler med jer. Vi startede også med maverne 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.