opkast uden feber??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20.320 visninger
19 svar
1 synes godt om
11. november 2012

An&Jo

Johannes har her til aften kastet op med et par timers mellemrum..

første gang var omkring kl 18, han kastede op en enkelt gang og siden var der ikke noget, jeg kørte så afsted, og holdte mig orienteret, men kæresten skrev der ikke var noget ham, og han blev puttet uden at der var noget, jeg kommer så hjem igen cirka 21:30 og går lige ind og tjekker til ham, han sover så sødt..

omkring kl 21:45 hører jeg så han græder, jeg løber ned til værelset, og der står han foran sengen og har kastet op igen også kun en enkelt gang..
Jeg får taget hans temperatur og den er normal, den lå på 37,5 så intet alarmerende der..

men hvad kan det være?? Har ikke prøvet at han kastede op uden feber før, eller rettere, det er anden gang i hele hans liv han har kastet op..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2012

tarkoflen

Mit eneste bud er at han har spist et eller andet han ikke kunne tåle?

Anmeld

11. november 2012

LR85

Ja, det er jo nok en virus i maven, som ofter kommer efter noget 'forkert mad' 

det tager måske et søgn tid. Det er bare maven som er på overarbejde og vil have alt væk for a kunne genetablere sig. 

Har aldrig oplevet feber i forbindelse med opkast. 

Giv noget ristet brød, evt revet æble og ellers prøv med lidt cola eller lign. 

Anmeld

11. november 2012

LR85

Og god bedring 

Anmeld

11. november 2012

jydeinden

An&Jo skriver:

første gang var omkring kl 18, han kastede op en enkelt gang og siden var der ikke noget, jeg kørte så afsted, og holdte mig orienteret, men kæresten skrev der ikke var noget ham, og han blev puttet uden at der var noget, jeg kommer så hjem igen cirka 21:30 og går lige ind og tjekker til ham, han sover så sødt..

omkring kl 21:45 hører jeg så han græder, jeg løber ned til værelset, og der står han foran sengen og har kastet op igen også kun en enkelt gang..
Jeg får taget hans temperatur og den er normal, den lå på 37,5 så intet alarmerende der..

men hvad kan det være?? Har ikke prøvet at han kastede op uden feber før, eller rettere, det er anden gang i hele hans liv han har kastet op..

det kan sagtens være fordi han har spist noget hans mave ikke kunne lide.

Anmeld

12. november 2012

Valle81

God morgen,

For 14 dage siden havde vi alle her omgangs syge, store som små, og ingen af os havde feber

God bedring

Anmeld

12. november 2012

An&Jo

Tak for jeres svar allesammen, vi har haft en laaaang nat med alt for meget opkast.. Heldigvis er han stået ud af sengen hver gang, så det gik ikke udover den men kun gulvet så jeg slap for at skifte sengetøj.. Men puuuha min mave kan slet ikke klare at andre kaster op.. :/

Han virker lidt ,mere frisk idag..

Anmeld

12. november 2012

ano14316

An&Jo skriver:

Maveinfluenza.. 

Her har vi det alle 3.. Magnus startede lørdag morgen med at kaste op, jeg gjorde i går og nu ligger min stakkels kæreste og har det helt elendigt... 

HUSK DET SMITTER 48 TIMER EFTER SIDSTE DIARRÉ/OPKAST, så de skal holdes hjemme. 

Anmeld

12. november 2012

An&Jo

ano14316 skriver:

Maveinfluenza.. 

Her har vi det alle 3.. Magnus startede lørdag morgen med at kaste op, jeg gjorde i går og nu ligger min stakkels kæreste og har det helt elendigt... 

HUSK DET SMITTER 48 TIMER EFTER SIDSTE DIARRÉ/OPKAST, så de skal holdes hjemme. 

han er nu bestemt heller ikke sendt i vuggestue idag, vi har slet ikke sovet ham og jeg.. så vi har en fridag herhjemme..

Anmeld

12. november 2012

Frøken J.

An&Jo skriver:

Omgangssyge? Det har Rose lige haft med opkast, og hun havde ikke feber. Men det var helt klart det, for det var på omgang i vuggestuen, og vi blev også selv smittet (læs: mor lå med hovedet i en balje en hel nat!)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.