Tlc nu :-d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
tarkoflen skriver:

Jeg kunne ikke være mere enig! Dumme stofa!

Ja, det noget tis vi har yousee her, så kan dog godt få kanalen - men Satser på at købe boxer i næste måned, så jeg kan få tlc og kanal 4 nægter at betale en bondegård !!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2012

tarkoflen

Olivia's Moar skriver:

Ja, det noget tis vi har yousee her, så kan dog godt få kanalen - men Satser på at købe boxer i næste måned, så jeg kan få tlc og kanal 4 nægter at betale en bondegård !!

Nej vi har den store pakke og ikke engang der er den med så skal vi betale 20 kr. ekstra for at få den... Øhh nej vi betaler ligesom mere end rigeligt i forvejen synes jeg!

Anmeld

11. november 2012

Ccamilla

tarkoflen skriver:

Nej vi har den store pakke og ikke engang der er den med så skal vi betale 20 kr. ekstra for at få den... Øhh nej vi betaler ligesom mere end rigeligt i forvejen synes jeg!

Meget kan man sige - men de ved dælme hvordan de skal tjene deres penge !! 

Anmeld

11. november 2012

tarkoflen

Olivia's Moar skriver:

Meget kan man sige - men de ved dælme hvordan de skal tjene deres penge !! 

Ja det er vanvittigt! Og så har vi jo helt utrolig mange kanaler jeg hellere end gerne levede uden!

Anmeld

11. november 2012

LouiseRH

Jeg mangler SÅ meget den kanal på Stofas web-tv!!!

Anmeld

11. november 2012

Ccamilla

tarkoflen skriver:

Ja det er vanvittigt! Og så har vi jo helt utrolig mange kanaler jeg hellere end gerne levede uden!

Haha, ja - det kender jeg godt ! Man sidder med x antal kanaler, og halvdelen af dem, er til at lukke op og s***e i ! Undskyld udtrykket .. Og de kanaler man 'mangler', ja som du selv siger, koster det ekstra .. Kommer aldrig til at forstå, hvorfor de ikke laver en 'bland selv'-pakke, ligesom 'bland selv' slik - men ja, det taber de jo sikkert penge på ..

Anmeld

11. november 2012

tarkoflen

Olivia's Moar skriver:

Haha, ja - det kender jeg godt ! Man sidder med x antal kanaler, og halvdelen af dem, er til at lukke op og s***e i ! Undskyld udtrykket .. Og de kanaler man 'mangler', ja som du selv siger, koster det ekstra .. Kommer aldrig til at forstå, hvorfor de ikke laver en 'bland selv'-pakke, ligesom 'bland selv' slik - men ja, det taber de jo sikkert penge på ..

De ville nok ikke tjene penge nok! Men sidder faktisk lige nu og overvejer hvad det ville koste, hvis man tog den lille pakke og så bare tilkøbte de kanaler, som man manglede i den... Måske det lige skal undersøges!

Anmeld

11. november 2012

Ccamilla

tarkoflen skriver:

De ville nok ikke tjene penge nok! Men sidder faktisk lige nu og overvejer hvad det ville koste, hvis man tog den lille pakke og så bare tilkøbte de kanaler, som man manglede i den... Måske det lige skal undersøges!

Hehe, gør det ! Om ikk andet, kan de da være at du sparer en 20'er .. Men det jo også mange penge, i det lange løb

Husk lige og tjek, om de har max antal, for tilkøb af kanaler

Anmeld

11. november 2012

tarkoflen

Olivia's Moar skriver:

Hehe, gør det ! Om ikk andet, kan de da være at du sparer en 20'er .. Men det jo også mange penge, i det lange løb

Husk lige og tjek, om de har max antal, for tilkøb af kanaler

Hmm kan se, at det er fordi vi ikke kan tage digitalkanaler men det kan mine forældre heller ikke, og de har kanalen, så det er bare stofa der er nogle røvhuller

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.