Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Gravid uden anelse
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Babymor2010 skriver: Gravid uden anelse
Mangler så meget den kanal !
arghhhh !!! Det er eller vildt spændende - og utroligt, at det kan lade sig gøre
Olivia's Moar skriver: Mangler så meget den kanal ! arghhhh !!! Det er eller vildt spændende - og utroligt, at det kan lade sig gøre
Ja, der er mange gode programmer på den kanal
Men ja utroligt det kan lade sig gøre
Jeg troede slet ikke vi havde den, indtil kæresten gjorde mig opmærksom på vi havde den store pakke.. Fantastisk
banana3 skriver: Jeg troede slet ikke vi havde den, indtil kæresten gjorde mig opmærksom på vi havde den store pakke.. Fantastisk
Mettefpigen skriver: Jaa og det er noget bøvl at det er genudsendelse..... :-S
Jaa og det er noget bøvl at det er genudsendelse..... :-S
Øv, jeg vidste ikke lige at det er genudsendelse - jeg fik bare tilfældigt slået over på kanalen
Babymor2010 skriver: Øv, jeg vidste ikke lige at det er genudsendelse - jeg fik bare tilfældigt slået over på kanalen
Mettefpigen skriver: Der er bare ingenting i tv'et... Tænker YES! Da jeg ser der kommer 'gravid uden anelse' og øv bæv så har jeg set det før :-P
Der er bare ingenting i tv'et... Tænker YES! Da jeg ser der kommer 'gravid uden anelse' og øv bæv så har jeg set det før :-P
Haha nej, ingenting i tv på en søndag, så jeg lurede lige med på dokumentaren med Sarah Louise lige før
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128