Kunne I finde på (gifte kvinder i byen)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2012

L&V

Kommer lidt an på hvordan det hele foregår... Når jeg er i byen med tøserne så kan vi godt li at snakke med en helt masse og dem vi ikke kender for hvem ved man ku jo lære dem at kende Og hvis de byder på en drink jamen så takker jeg da ikke nej og står der en flaske og et ekstra glas ku jeg os finde på at spørge.. Alt med et glimt i øjet.. Sådan er jeg.. Et værre snakke hovede så det syntes jeg er hyggeligt og det ved min mand os godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Hvis jeg var højt oppe i gear i forvejen, kunne jeg sikkert godt finde på det. 

Anmeld

11. november 2012

jydeinden

nej det kunne jeg ikke, men er så også frygteligt genert.

Anmeld

11. november 2012

Clisolka

Nadia&Daniel skriver:

Kunne I finde på dette??

Forstil Jer, at I er en gift kvinde med 2 børn - I er i byen med nogle veninder.

Kunne du finde på, at gå hen til et bord med seks fyre, du kender INGEN af dem, og du går ALENE hen til dem. De har ikke lagt op til dig, eller gjort noget for at du skulle gå hen til dem. Du begynder at drikke Deres sprut og falder i snak med en af dem.

Kun du finde på det??

Nope, jeg er ret genert i forvejen 

Anmeld

12. november 2012

wamse

Hmm det aner jeg virkelig ikke om jeg ville, kan helt ærligt ikke se hvad problemet skulle være Mændene er vel modne nok til at afvise hende, hvis det var et problem, og herregud hun snakkede jo bare med dem

Anmeld

12. november 2012

Sphynxlover

Er det her man skal sige >Fuck Janteloven<

Anmeld

12. november 2012

FruStolpe

Nadia&Daniel skriver:

Kunne I finde på dette??

Forstil Jer, at I er en gift kvinde med 2 børn - I er i byen med nogle veninder.

Kunne du finde på, at gå hen til et bord med seks fyre, du kender INGEN af dem, og du går ALENE hen til dem. De har ikke lagt op til dig, eller gjort noget for at du skulle gå hen til dem. Du begynder at drikke Deres sprut og falder i snak med en af dem.

Kun du finde på det??

Nej, men det ville jeg heller aldrig gøre selvom jeg var single uden børn !!

Totalt mangel på respekt, og jeg ville selv blive stiktosset hvis nogen gjorde det ved mit selskab !!!

Hmm er jeg måske lidt snerpet??

Anmeld

12. november 2012

morethanperfect

Nadia&Daniel skriver:

Kunne I finde på dette??

Kun du finde på det??

Jeg ku altså sagtens finde på det hvis jeg var virkelig fuld  

Anmeld

12. november 2012

Laulund87

Jeg kan slet ikke se problemet i det, men jeg havde ikke selv gjort det, end ikke for penge

Anmeld

12. november 2012

Zelinasmor

serinasmor skriver:

hmmm .... 

Jeg har stemt blank for ... det kunne jeg måske.. det kommer meget an på hvem jeg er med i byen og om jeg hygger mig meget... 

Ikke for at lægge op til ballade eller noget i den retning ... men af den ene årsag at hvis jeg får et par dråber alcohol bliver jeg meget selskabelig ... Hvis der er en flok der ser ud til at kede sig skal de da underholdes/snakkes med .. eller er det en flok der har det super sjovt kan det da godt være jeg lige skal være en del af festen ... og nej det er altså ikke fordi det er noget jeg tænker over som sådan .. og jeg har det udemærket i mit parforhold - jeg er ikke ude på en flirt eller noget i den retning ... jeg hygger mig bare 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.