Kunne I finde på (gifte kvinder i byen)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Se beskrivelse

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.573 visninger
36 svar
0 synes godt om
11. november 2012

Nadia&Daniel

Kunne I finde på dette??

Forstil Jer, at I er en gift kvinde med 2 børn - I er i byen med nogle veninder.

Kunne du finde på, at gå hen til et bord med seks fyre, du kender INGEN af dem, og du går ALENE hen til dem. De har ikke lagt op til dig, eller gjort noget for at du skulle gå hen til dem. Du begynder at drikke Deres sprut og falder i snak med en af dem.

Kun du finde på det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2012

Marie Lou

Aldrig men havde heller ikke gjort det selvom jeg havde været single 

Anmeld

11. november 2012

LBK

Nadia&Daniel skriver:

Kunne I finde på dette??

Forstil Jer, at I er en gift kvinde med 2 børn - I er i byen med nogle veninder.

Kunne du finde på, at gå hen til et bord med seks fyre, du kender INGEN af dem, og du går ALENE hen til dem. De har ikke lagt op til dig, eller gjort noget for at du skulle gå hen til dem. Du begynder at drikke Deres sprut og falder i snak med en af dem.

Kun du finde på det??

Aldrig i livet.. Men jeg er så heller ikke typen der havde gjort det hvis jeg  havde været single...

Anmeld

11. november 2012

Frk-Lotusblomst

Niks. Kunne heller ikke finde på det ugift og uden børn.

Anmeld

11. november 2012

Den lykkelige

Nej jeg ville ikke kunne gøre det, men havde jeg heller ikke hvis jeg havde været single..

Anmeld

11. november 2012

MortilElias2010

Nej  hverken gift eller som single, det lyder godt nok anmassende! Så skulle jeg kende en af dem eller en af dem skulle have henvendt sig til mig forinden. 

Anmeld

11. november 2012

Sildefisk

nej, ikke hvis der ingen kommunikation har været, men blev jeg inviteret derover kunne jeg da godt finde på det, elsker at møde nye mennesker

bliver lidt nysgerrig ift hvorfor du spørger?

Anmeld

11. november 2012

baby012

Nope, ikke med mand og børn herhjemme, 

men ellers har jeg da gjort det før  

Anmeld

11. november 2012

Nadia&Daniel

myr81 skriver:

nej, ikke hvis der ingen kommunikation har været, men blev jeg inviteret derover kunne jeg da godt finde på det, elsker at møde nye mennesker

bliver lidt nysgerrig ift hvorfor du spørger?

Bare lige en lille "oplevelse" i form af min mand's bytur igår..

Anmeld

11. november 2012

TeamRocket

Nej jeg foretrækker at købe mine egne drikkevarer :-) så slipper man for bakterier og drugs.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.