Det piner mig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2012

Anonym trådstarter

Olivia's Moar skriver:

Hvis både din kæreste og mor ikle tager dig seriøst, så synes jeg heæt bestemt at du skal snakke med din SP om det .
Som en anden også siger, så kan det være, at jeg lægger mere i det end som så. Kan være at det bare er en periode, men det kan jo også være, at det stikker dybere, og kan udvikle sig til ja, hvad ved jeg .. En evt depression eller noget i den retning. Er hverken læge, eller sp - men er bange for at de kan udvikle sig, hvis dine tanker omkring dit/jeres barn begynder at fylde mere og mere ..

Du er ikke en dårlig mor - vil æde min gamle hat på, at der findes flere der har det sådan som du!

Jeg har tendens til depression så det er da helt klart noget jeg tænker over. Min sp kender godt til min fortid og at jeg har haft flere svære depressioner og lavt selvværd. Jeg har stor tillid til hende, så tror faktisk jeg vil kontakte hende i morgen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2012

nielsen80

Anonym skriver:

Jeg har tendens til depression så det er da helt klart noget jeg tænker over. Min sp kender godt til min fortid og at jeg har haft flere svære depressioner og lavt selvværd. Jeg har stor tillid til hende, så tror faktisk jeg vil kontakte hende i morgen.

Det synes jeg lyder som en rigtig god ide!

Held og lykke med det.

Anmeld

11. november 2012

TeamRocket

Jeg er selv opvokset med en mor der var som du, hun havde de bedste intentioner, og elskede mig himmelhøjt, men i hendes øjne var hendes børn (jeg har en søster) aldrig lige så kønne, kloge og dygtige som andres børn. Den dag i dag døjer jeg meget med de mén man får med i bagagen når ens mor tænker og tror sådan. Du er nødt til at få noget hjælp, før du ødelægger dit barn.

Anmeld

11. november 2012

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

Jeg er selv opvokset med en mor der var som du, hun havde de bedste intentioner, og elskede mig himmelhøjt, men i hendes øjne var hendes børn (jeg har en søster) aldrig lige så kønne, kloge og dygtige som andres børn. Den dag i dag døjer jeg meget med de mén man får med i bagagen når ens mor tænker og tror sådan. Du er nødt til at få noget hjælp, før du ødelægger dit barn.

Ved du har ret

Anmeld

11. november 2012

Anonym trådstarter

nielsen80 skriver:

Det synes jeg lyder som en rigtig god ide!

Held og lykke med det.

Tak

Anmeld

12. november 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Anonym skriver:

Håber at du fik fat i din SP i dag, og at i fik en go' snak

Anmeld

12. november 2012

Anonym trådstarter

Olivia's Moar skriver:

Håber at du fik fat i din SP i dag, og at i fik en go' snak

Det gjorde jeg

Vi kom ud til mig og vi fik os en rigtig go snak. Jeg skal til lægen på onsdag og ha en snak med hende også. Det skal nok gå. Hovedsagen er at jeg elsker mit lille barn højere end livet

Anmeld

12. november 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Anonym skriver:

Det gjorde jeg

Vi kom ud til mig og vi fik os en rigtig go snak. Jeg skal til lægen på onsdag og ha en snak med hende også. Det skal nok gå. Hovedsagen er at jeg elsker mit lille barn højere end livet

Det var godt og endnu en hovedsag, at du kommer til at nyde din barsel med den bette ! 

Har sådan gået og tænkt på dig, hehe .. 

Håber du får en go' snak med lægen, og at din familie begynder at tage dig seriøst, så du ikke skal gå alene med de tanker

Anmeld

12. november 2012

Anonym trådstarter

Olivia's Moar skriver:

Det var godt og endnu en hovedsag, at du kommer til at nyde din barsel med den bette ! 

Har sådan gået og tænkt på dig, hehe .. 

Håber du får en go' snak med lægen, og at din familie begynder at tage dig seriøst, så du ikke skal gå alene med de tanker

Hvor er det sødt af dig

Min mand og jeg sad i dag og kiggede nogle billeder igennem af vores barn, bla. fra fødslen. Og kan godt se han er en lækker lille sag. Tror mit problem er at mine negative tanker tager over sommetider og så bilder jeg mig ind at tingene er på en bestemt måde. Så gælder det bare om at få vendt tankerne med et andet menneske som kan skille tingene lidt ad og få de "dumme" tanker pillet fra.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.