Jeg går i vinterhi!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Babymor2010 skriver:

Dumme dumme vinter - selvom det ikke er koldt endnu  

Ihhh jeg kunne også snuppe en gang vinterhi 

Ikke koldt endnu?!??!?!  Jeg frøs så galt, at jeg gik igang med rengøring

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

AalborgPigen skriver:

Sååå er den skul gal !

Jo tak, og jeg er kun lige blevet heeelt færdig

Anmeld

11. november 2012

B&J

Troede aldrig det her skulle komme over mine læber men ja der er sku da PISSE KOLDT

troede ikke når man tabt sig så meget man lige frem bliv en istap hihihihih men ak ja det er jeg blevet

så jeg sender dig en  kæmpe luft krammer varmt tæppe og en varm kop kakao med bolle til

Anmeld

11. november 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

B&J skriver:

Troede aldrig det her skulle komme over mine læber men ja der er sku da PISSE KOLDT

troede ikke når man tabt sig så meget man lige frem bliv en istap hihihihih men ak ja det er jeg blevet

så jeg sender dig en  kæmpe luft krammer varmt tæppe og en varm kop kakao med bolle til

Åhhhhh, tak! Mhhh.... Boller og varm kakao - det tror jeg, at jeg skal have i aften når Ida er puttet!

Anmeld

11. november 2012

helle85

rikkeregnbue skriver:

Det er jo KOOOOOOOOLDT!!!! Altså... ekstremt koldt! Jeg kan ikke være alene om denne tanke

Jeg vil have sol og sommer!!!!!

God søndag til jer alle! Jeg sidder med søndagsbukser, og ser Disney Channel for mig selv - Ida sover formiddag, hæhæ

jeg gå kun i venterhi til der kommer sne hader alt det regn og blæst men elsker sne

Anmeld

11. november 2012

Betina_fra_Als

rikkeregnbue skriver:

Det er jo KOOOOOOOOLDT!!!! Altså... ekstremt koldt! Jeg kan ikke være alene om denne tanke

Jeg vil have sol og sommer!!!!!

God søndag til jer alle! Jeg sidder med søndagsbukser, og ser Disney Channel for mig selv - Ida sover formiddag, hæhæ

sol og sommer må sgu vente til næste år.

Det passer mig rigtig fint at det er koldt og mørkt, mangler sneen nu, så er det helt perfekt.

Det glæder mig at sommeren de senere år ikke har været så varmt, så kan man da holde ud til at være udenfor.

Anmeld

11. november 2012

B&J

rikkeregnbue skriver:

Åhhhhh, tak! Mhhh.... Boller og varm kakao - det tror jeg, at jeg skal have i aften når Ida er puttet!

Anmeld

11. november 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

helle85 skriver:

jeg gå kun i venterhi til der kommer sne hader alt det regn og blæst men elsker sne

Ejjjj... Sne er jo værre end regn

Anmeld

11. november 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Betina_fra_Als skriver:

sol og sommer må sgu vente til næste år.

Det passer mig rigtig fint at det er koldt og mørkt, mangler sneen nu, så er det helt perfekt.

Det glæder mig at sommeren de senere år ikke har været så varmt, så kan man da holde ud til at være udenfor.

Brrrr....  Men det er jo så koooooldt nu

Anmeld

11. november 2012

Clisolka

rikkeregnbue skriver:

Ikke koldt endnu?!??!?!  Jeg frøs så galt, at jeg gik igang med rengøring

Haha så bare vent til vinteren rigtig kommer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.