Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Det er jo KOOOOOOOOLDT!!!! Altså... ekstremt koldt! Jeg kan ikke være alene om denne tanke
Jeg vil have sol og sommer!!!!!
God søndag til jer alle! Jeg sidder med søndagsbukser, og ser Disney Channel for mig selv - Ida sover formiddag, hæhæ
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
rikkeregnbue skriver: Det er jo KOOOOOOOOLDT!!!! Altså... ekstremt koldt! Jeg kan ikke være alene om denne tanke Jeg vil have sol og sommer!!!!! God søndag til jer alle! Jeg sidder med søndagsbukser, og ser Disney Channel for mig selv - Ida sover formiddag, hæhæ
jeg har også stærkt overvejet at tage mig en vinterhi - men det overvejer jeg hver eneste vinter ÅH hvor jeg dog haaader vinteren!
FrkZier skriver: jeg har også stærkt overvejet at tage mig en vinterhi - men det overvejer jeg hver eneste vinter ÅH hvor jeg dog haaader vinteren!
Samme her Jeg hader også vinteren. Kulde, regn, blæst, mørke.... ÅRH! Sidder og bliver helt trist... Dumme vinter!
rikkeregnbue skriver: Samme her Jeg hader også vinteren. Kulde, regn, blæst, mørke.... ÅRH! Sidder og bliver helt trist... Dumme vinter!
sol og sommer er det eneste der holder
FrkZier skriver: sol og sommer er det eneste der holder
Det er nemlig rigtigt
rikkeregnbue skriver: Det er nemlig rigtigt
og næste gang det bliver sommer ik... SÅ HAR JEG EN BABY
Jeg elsker vinteren fordi det betyder jul, kærlighed og hygge, men vejret kunne jeg godt undvære! For min skyld måtte solen gerne skinne hele december ;-)
lyder som om du rigtigt hygger dig.. ;-)
FrkZier skriver: og næste gang det bliver sommer ik... SÅ HAR JEG EN BABY
You are SOOO right! (Men en baby... Ikke et rugbrød....!) Synes godt du kunne gå meeeeeeeeget over tid og føde den 31 Maj
Freyasmor skriver: Jeg elsker vinteren fordi det betyder jul, kærlighed og hygge, men vejret kunne jeg godt undvære! For min skyld måtte solen gerne skinne hele december ;-) lyder som om du rigtigt hygger dig.. ;-)
Jeg kan nu bestemt også godt lide julen. Familiehyggen og det, dét er jo ren kærlighed
rikkeregnbue skriver: You are SOOO right! (Men en baby... Ikke et rugbrød....!) Synes godt du kunne gå meeeeeeeeget over tid og føde den 31 Maj
haha ja helst en sund og rask lille dreng
hold da op det godt nok lang tid jeg så sku gå over :p - har du fødselsdag der eller sådan?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128