Så blev det min tur..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2012

Anonym trådstarter

Freyasmor skriver:

Hej med dig. 

Du får lige et lille knus herfra..  Det lyder virkelig ikke rart det du har måtte gå igennem, og håber da du med tiden indser at ikke alle mænd er som ham, der findes altså dem der vil deres kæreste og børn det bedste og som hjælper til.. 

Er glad for at høre du kan føle en sten er faldet af skulderen, det må være dejligt, og er sikker på når du først har fundet jeres eget sted skal det nok blive hyggeligt.. Håber på at i med tiden kan bevæge jer ud i den store verden og finde en sød fyr til dig! 

tusind tak :-)
ved at ikke alle mænd er sådan, jeg skal bare finde en :-) hæhæ.

men nu skal jeg bare være single, nyde tøserne, og ikke mindst min datter :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2012

Deaktiveret profil

Anonym skriver:

tusind tak :-)
ved at ikke alle mænd er sådan, jeg skal bare finde en :-) hæhæ.

men nu skal jeg bare være single, nyde tøserne, og ikke mindst min datter :-)

Nyd det! ;-) 

Det skal nok blive skønt for jer og ikke mindst dig!  

Anmeld

11. november 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

tusind tak! :-) 
har bestemt også tænkt meget på min datter i det her. selvfølgelig er det træls at skulle vokse op uden sine forældre sammen, men jeg vil 1000 gange hellere være single, lykkelig og en mor med overskud, end en mor der render rundt med en sortsky over hovedet  

Og det er helt sikkert også det bedste for din datter! Nej det er ikke optimalt at mor og far ikke er sammen, men tænk engang at vokse op i et hjem med forældre der ikke elsker hinanden

Har en veninde, hvis forældre først gik fra hinanden, da hun var godt 20 år og det første hun sagde, hvorfor har l ikke gjort det for mange år siden! Hun var vokset op med, at de blev sammen for børnenes skyld, og det var ikke særlig fedt!

Anmeld

11. november 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Anonym skriver:

Tak Rikke! du er sgu så sød. 
kan sige så meget at jeg står på din venneliste  

Jamen dog 

Anmeld

26. november 2012

Anonym trådstarter

rikkeregnbue skriver:

Jamen dog 

Anette&Sophia :-)

Anmeld

26. november 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Anonym skriver:

Dig er jeg da ikke på venneliste med

Anmeld

26. november 2012

Pige2009

tarkoflen skriver:

Det lyder som en god beslutning du har taget for både dig selv og din datter! Jeg kan ikke forestille mig, at det har været et godt og trygt sted at vokse op!

Rigtig meget held og lykke med dit nye liv! Jeg håber det bliver rigtig lykkeligt

Jeg er enig. Kæmpe cadeau til dig for at tage springet

Anmeld

26. november 2012

Kofoed.

Anonym skriver:

Synes nok det mindende om din skrift måde.

Har du kigget på lejebolig.dk? De har maser af lejligheder i området, dog i lidt højere prislag, men sådan er det jo i byen. Kan altid hjælpe med at finde rundt i de der tilskud og sådan, hvis du vil have hjælp. Du kan også søge om starthjælp hos kommunen, hvor de kan give et tilskud til møbler osv.

Du er altid velkommen til at skrive, har jo lige selv været det meste igennem. Held og lykke med flytningen.

Anmeld

27. november 2012

Anonym trådstarter

rikkeregnbue skriver:

Dig er jeg da ikke på venneliste med

guuuuuuud. ej. haha. det mente jeg

Anmeld

27. november 2012

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

Synes nok det mindende om din skrift måde.

Har du kigget på lejebolig.dk? De har maser af lejligheder i området, dog i lidt højere prislag, men sådan er det jo i byen. Kan altid hjælpe med at finde rundt i de der tilskud og sådan, hvis du vil have hjælp. Du kan også søge om starthjælp hos kommunen, hvor de kan give et tilskud til møbler osv.

Du er altid velkommen til at skrive, har jo lige selv været det meste igennem. Held og lykke med flytningen.

Jeg har lige fundet min drømme lejlighed idag, - nøjs den er lækker! :-)
og mange tak :-) er også lidt i tvivl om hvad jeg kan få af diverse tilskud osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.