- efter eget valg. Jeg kunne det simpelthen ikke mere. han var aldrig inde, hjalp aldrig, støttede mig aldrig, viste mig aldrig sine følelser, kærlighed, omsorg, osv. jamen jeg kunne blive ved. han har gjort så mange ting imod mig, som ikke kan tilgives og glemmes, og som virkelig bare har sat det største fodspor indeni mig.
Da jeg fødte vores datter, var han ved os i 4 timer efter vi ankom på storken, ( hvor vi sov - 7-11 ) så kørte han hjem til hunden og for at sove, hvorefter han først kom efter aftensmad tid, og blev i 2-3 timer, hvor han så kørte hjem igen, og kom først ved middagstid dagen efter.. det er en af dem der virkelig har trampet på mig, og han har sgu et eller andet sted helt gjort at jeg ikke har lyst til at få flere, for jeg er bare bange for at jeg skal stå med det hele "selv" igen, og at det kun er mig der køber og gør klar. det vil jeg simpelthen ikke udsættes for igen.
Men omgivelserne taget i betragtning, så har jeg det faktisk godt. føler en vis byrde har forladt mine skuldre og jeg kan trække vejret helt ned i maven uden at være bange for at blive kvalt.
nu skal jeg bare have fundet en fin 3-værelses lejlighed inde i byen, så min datter og jeg, kan få vores egen lille prinsesse hule, i LILLA!
- så der skal findes en masse ting til lejligheden, for har næsten intet. ( da jeg flyttede hjemmefra, flyttede jeg hjem til ham, og han har eget hus, så jeg har jo nada.
jeg har min seng, en reol, en rumdeler, en køkkenmaskine, et knivsæt, og ja, mit tøj. det er virkelig ikke meget jeg har, så er vidst godt undskyldt når jeg siger at jeg GLÆDER mig til en tur i IKEA!
Anmeld