Gad godt vide om en 4 året kan være for dygtigt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2012

Rikke, Liam & Linus

Som du beskriver det, synes jeg da han lyder temmelig normal. Du burde da sætte pris på at din dreng er så villig til at ville selv og gør det. Jeg kan ikke se nogle problemer. 

Man kan virkelig se hvordan forældre tager mange ting for givet, når man, som jeg (ja, nu nævner jeg det igen) har et barn med et handicap. Liam er 3,4 år og er hverken blefri, suttefri, kan kun tage tøj af, men ikke på. Kan kun sige få ord, og ingen sætninger. 

Alting tager laaaaaaaang tid for Liam at lære. Og vi kæmper HVER dag, bare for at han skal kunne lære helt almindelige dagligdags ting, som andre ser som en selvfølge.

Så vær glad for at jeres børn udvikler sig helt som de skal, og lad være med at stille så mange spørgsmål til om det nu kan "for meget". 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2012

L&V

Man kan selvfølgelig ikke være for dygtig.. Og det virker han nu heller ikke til at være, det er ganske alm. bhv adfærd.. Men nu siger du det er kommunen der siger det.. Tænker om de mener fokus ligger det forkerte sted?

Anmeld

10. november 2012

Bettina Petersen

Hej allesamme...

Jeg ord lunder mig meget skal i lige vide...

Jeg har heller ikke kunne fatte at der er forkert at et bare er hurtigt til nogle ting og så kan det godt være at de er lidt længer om ander ting..  Men for mig ser det ud som om en kommune kikker i en bog og siger det skal et bare på 4 år det der det skal de føst når de er der til.. Men sætter sige ikke ned og lige siger hvad er den virklig verden.. Men jeg siger Hvem er det lige der har lært ham det.. Ja en må det jo være og det er mig..  Til den Mor med et handikap søn.. Jeg følger med dig.. Her sider jeg og bliver rakke ned af kommun over de ting min søn kan som 4 år og som jeg kan læse her inde at der er del ander børn også kan.. så sidder du der med en søn som har meget  svært ved at lær det.. Jeg kan godt forstå at du ( HVIS DU GØR ) Hun er heldig henes søn kan de ting som min søn kæmper med og måske føst kan det om nogle år.. men jeg er meget glad for at læse at der er flere børn på 4 år som kan de ting her..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.