Hvor mange blodprøver?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2012

mpr

_-Kathrine-_ skriver:

Første gang fik jeg taget blodprøver 2 gange, hvoraf den ene var frivillig til et forsøg...!
Her anden gang er jeg oppe på 3 - indtil videre!
Jeg havde også nålefobi, men har simpelthen indset at man ikke kan gennemgå en graviditet eller livet for den sags skyld uden at få taget blodprøver...!
Jeg er stadig ikke glad for det, men har taget mig sammen og nu hvor jeg har prøvet det et par gange kan jeg ihvertfald sige at det ikke er på grund af det gør ondt - for det gør det ikke :-)
Tror du blir nødt til at tænke over hvad det er der skræmmer dig og gå igang med at bearbejde det, for graviditet eller ej, så er det nok ikke sidste gang du skal ha taget blodprøver :-)
Håber det gav mening :-)

Det bliver nok ikke min sidste nej.. men tror aldrig jeg kan vænne mig til det... Alle advarsels signaler i mig går i gang så snart en nål kommer frem. Min vejrtrækning bliver hurtigere, jeg får kold sved og sekundet nålen bliver stukket ind sidder jeg og kæmper med at holde bevistheden.. Havde det bare været den der klik ting på fingeren det kan jeg have med at gøre men det anede bliver jeg så dårlig af... :s

Man kan jo altid håbe det bliver bedre..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2012

mpr

come2 skriver:

Jeg bliver også svimmel, mister kontrollen over vejrtrækningen, og begynder så små at besvime.

Men da jeg havde en SA var jeg tvunget til det. Jeg tror altså man indstiller sig på det ligeså stille

Havde indstillet mig på det men det er først når jeg sidder inde hos lægen at det hele går i gang.. hvis man bare kunne ligge folk i fuld bedøvelse uden nåle så skulle de bare tappe alt det blod de ville...

Anmeld

9. november 2012

mpr

FrkZier skriver:

sådan havde jeg det også før i tiden.. synes stadig ikke det er det fedeste i verden, og ville klart hellere undvære, men har det slet ikke ligeså svært ved det mere..

Krydser fingre for at du har ret med at man vænner sig til det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.