hvorfor betyder barnet så lidt for ham?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2012

Anonym trådstarter

Mor til Ida <3 skriver:

Jeg tror jeg ved hvem du er. 

Og du skal have et kæmpe kram! 

Jeg har ikke andet at sige, at du er så stærk! Du er en fantastisk mor. Se på dit barn. Havde du ikke været så stærk og beskyttet dit barn mod faren, så havde man kunne mærke det på dit barn. 

Du står stærkest i den her sag. Din eks ville aldrig kunne få det igennem, at jeres barn skal være alene med så syg en stodder. 

Hold dig stærk og munter! 

du har helt ret i at du ved hvem jeg er ( følte bare lige at jeg var nødt til at komme ud med det et andet sted for at I andre ikke bliver kvalt også ) ...

Sætter rigtig stor pris på dine flotte ord, men for pokker det er virkelig begyndt at trække de store tænder ud nu hvor det hele er spidset så meget til.. 2-3 gange om ugen det er jo SÅ sygt...

Og ja du ved jo virkelig hvor sygt det er, med tyverier osv inde for den sidste tid

men tak for de søde ord du søde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2012

Moar2011

det er uendelig hårdt..

Jeg har et barn som der overhoved ikke er mærket af alt det han har udsat os for og det har virkelig været en stor kamp men den er lykkedes til punkt og prikke...

Selv når mit barn har været syg ( har været indlagt med det ) så har jeg alligevel kæmpet med oprejst pande for ikke at lade alt det min eks gjorde knække mig..

og nu skal man så i Statsforvaltningen fordi han har fået en fiks ide

mange tak for dit kram..

Alt er gemt, over 8000 beskeder er hevet ud af mobilen og over 250 mails er printet men for fanden jeg ville jo bare så gerne have et roligt og fredligt liv om mit barn

mon ikke i får det når alt dette her er over og han kan se at han ikke kan vinde ..
det er jo ikk godt for jeres barn når han er sådan som han er..

han har ganranteret ikke sat sig ind i hvad det kræver for at han kan få det som han ønsker overfor dig.. for det kræver sku mere end det lort han gør nu ..

Anmeld

9. november 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Anonym skriver:

du har helt ret i at du ved hvem jeg er ( følte bare lige at jeg var nødt til at komme ud med det et andet sted for at I andre ikke bliver kvalt også ) ...

Sætter rigtig stor pris på dine flotte ord, men for pokker det er virkelig begyndt at trække de store tænder ud nu hvor det hele er spidset så meget til.. 2-3 gange om ugen det er jo SÅ sygt...

Og ja du ved jo virkelig hvor sygt det er, med tyverier osv inde for den sidste tid

men tak for de søde ord du søde

Det er også helt okay, men husk, at vi andre lytter lige så ofte og tit som du har brug for det

Din eks er sørgelig. På alle tænkelige måder. Så stor en egoist skal man lede længe efter. Du gør det rette for både dig og dit barn. Jeg kan kun forestille mig din situation, og prøve at sætte mig i dit sted. Jeg har så ondt af dig - og stor respekt. For magen til så stærk kvinde som dig, skal man også lede længe efter. Og du ved hvad du kæmper for, og du VINDER! Det er jeg ikke et sekund i tvivl om.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.