Er nødt til at skrive dette indlæg som anonym for at være sikker på at det ikke kan ramme tilbage..
men for pokker hvor er jeg opbrugt 
Min graviditet gik med vold og trusler, økonomisk svigt i form af misbrug af mit dankort og opsparingen til barnet 
Barnet blev født og jeg forlod ham øjeblikkeligt, han valgte barnet fra efter at have set det få gange efter vi kom hjem , så mente han at han lige så godt kunne dø hvilket ikke lykkedes for ham, så var der kort ( 1½ måned ) med samvær også gad han ikke mere fordi han ikke kunne holde ud ikke at bo med barnet..
Hele tiden er der ugentligt kommet trusler om diverse ting, nægter at betale børnepenge samt gæld tilbage... Aldrig interessere sig for barnet men for sig selv og sine ulækre stoffer..
og nu? Ja nu skal jeg så i statsforvaltningen og kæmpe for mit barnssikkerhed for han mener han skal se barnet 2-3 gange OM UGEN!!!! Have barnet hver anden sommerferie dvs lige så lang tid som der er skole sommerferie 
Han mener også barnet skal være hos ham fast jul og fødselsdage for ellers er han alene på de dage pga han ikke har noget familie...
hvordan kan man være så f&¤%#g egoistisk at man er så ligeglad med hvad der er bedst for sit eget kød og blod??
Barnet er ikke en gang fyldt 1 år endnu og sammenlagt har han været en del af barnets liv i 3 mdr 3 SMÅ MÅNEDER!!!!!!!!!!!
Jeg føler mig som verdens værste mor at have givet mit barn sådan en ussel ussel ussel " far " 

Der er så mange detaljer at jeg ikke en gang kan skrive det her for så skulle jeg oprette 3-4 indlæg for at det kunne stå her!!!
Beklager havde bare behov for at komme ud med det - føler fandme det er en kamp uden ende, men jeg kæmper herfra og til verdens ende for mit barns sikkerhed
Anmeld