plejemidler...??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2009

Cris

Jeg har brugt Weleda og Mellisa (massage olie til den lille som nogle gange også blev brugt efter ble skift, en flaske flydende sæbe/shampoo som har holdt meeeeget længe, numse salve fra Weleda, solcreme fra begge mærke, jeg selv er en stor bruger af Weleda). Til tøjvask bruger vi änglemark og hvis jeg ikke kan tage til brugsen, så har jeg købt en uden parfume fra de forskellige forretninger. Jeg synes ikke, at neutral er bedre end de andre milde vaskemiddler og den er meget dyrt, synes jeg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2009

Balderson

Alt til min søn er fra Derma, købt på apotektet.. Af vaskepulver bruger jeg Neutral...

Synes ikke at Derma er et dyrt mærke, ej heller ikke Neutral..

Men produkter til min søn og os andre herhjemme er heller ikke et område jeg er villig til at spare på...

Kunne aldrig finde på at bruge Natusan...

Anmeld

3. juni 2009

Marcus´s mor

Nej har også nu hørt at Natusan faktisk ikke er ret godt.. Godt at vide..
Men der er noget fra apoteket også, der renfaktisk hedder "Apotek" det er hvidt, med en gul bamse. Det er både svane og allergi mærket..

Anmeld

3. juni 2009

Balderson

Marcus´s mor skriver:

Nej har også nu hørt at Natusan faktisk ikke er ret godt.. Godt at vide..
Men der er noget fra apoteket også, der renfaktisk hedder "Apotek" det er hvidt, med en gul bamse. Det er både svane og allergi mærket..

Jeg kender ikke lige det mærke, men mon ikke det ikke også er et godt mærke, når det både har allergi og svane mærket..

Det er netop en af grundene til at jeg bruger Derma, at det har begge mærker...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.