plejemidler...??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

834 visninger
13 svar
0 synes godt om
3. juni 2009

Marcus´s mor

Hei Alle
hvilke plejemidler har i købt?
Jeg har mest kig på natusan, da jeg også vasker alt tøj i det, syntes og tror på det er det bedste allergi fri mærke.. Men der er jo tonsvis af forskellige mærker..
Hvad har i købt til jeres små.? Vil nemlig gerne have købt ind til bebs kommer, så jeg ikke skal til at rende rundt bagefter..

Knus Anne-Mette / Marcus´s mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2009

Tina2

Vi bruger Derma, A-derma, Locobase repair og änglamark.... Min søn har haft børneeksem og døjer stadig lidt med det i perioder.

Tjek lige Natusan for parfumer og div tilsætningsstoffer, tror faktisk der er noget i den, der ikke skal være...

Anmeld

3. juni 2009

Marcus´s mor

OK .. jeg er også blevet anbefalet den der hedder APOTEK.. med det gule loge med bamser på. Nogle der har erfaringer med det?

Anmeld

3. juni 2009

Marcus´s mor

3. juni 2009

Plysbjørnen

Marcus´s mor skriver:

Hei Alle
Jeg har mest kig på natusan, da jeg også vasker alt tøj i det, syntes og tror på det er det bedste allergi fri mærke.. Men der er jo tonsvis af forskellige mærker..
Hvad har i købt til jeres små.? Vil nemlig gerne have købt ind til bebs kommer, så jeg ikke skal til at rende rundt bagefter..

Jeg bruger Coop's Änglemark (tror jeg den hed), og så bruger jeg neutral til tøjvask...

Må ærligt tilså at jeg har hørt at der skulle være alt muligt skidt i natusan... Men ved det ikke..

Anmeld

3. juni 2009

Mum33

Derma er rigtigt godt og ikke specielt dyrt

Anmeld

3. juni 2009

A.

vi bruger natusan

Anmeld

3. juni 2009

SaNiNa

Vi har købt Derma til lillemanden.

Anmeld

3. juni 2009

Diana...

Ingenting Jo vi har en salve til hans numse hvis den skulle blive rød men har ikke været i brug endnu og det er matas egne. Men når vi skal til at bruge noget tror jeg os det bliver natusan da det er det vi ellers bruger her hjemme til tøj 

Anmeld

3. juni 2009

malou

Marcus´s mor skriver:

Hei Alle

Jeg får noget specielt på Apoteket som jeg ringer og bestiller. Så blander de det i en 1 l brun apoteker flaske. Triton x tror jeg det hedder. Badeolie til spædbørnspleje. SUVERÆNT GODT!!!

knus malou

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.