Anonym skriver:
Jeg har jo fået movicol på apoteket. Så det er jo ikke fordi jeg ikke gør noget for det. Ydermere drikker jeg ca. 3 liter om dagen. 
Sveskejuice har jeg aldrig smagt, smager det ikke sygt dårligt? Men det må da prøves, hvis det kan hjælpe..
Jeg havde overset det med Movicol. Men det bestyrker mig bare endnu mere i at lægen skal se dig og du skal have yderligere hjælp til at få gang i den afføring igen, for det må ikke få lov til at være på den der måde ret meget længere. Lægen må udskrive eller anbefale noget andet og skal tage dig alvorligt.
Jeg tror bestemt at du har godt af væsken du drikker (selv om det er meget), men jeg tror ikke at det kan løse det problem du har nu. Det kan dog forebygge en ny forstoppelse.
Sveskejuice smager ikke dårligt efter min mening, men smag og behag er jo forskelligt. Det smager bedst iskoldt.
Jeg fik Lactulose dengang jeg havde den der omgang med forstoppelse, men jeg tror nok at lægen anbefalede en højere dosis end den på pakken pga at jeg havde gået så længe med det. Men jeg husker ikke dosis og der skal i alt fald en læge med ind over der.
Anmeld