Chefville :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2012

B&J

MarleneOlsen skriver:

Ej spiller du ogs det gået helt forbi min næse hvor mange nørder vi er her inde hehe .. Du må gerne ansøge mig på Marlene Olsen

det gør jeg med det samme.... jamen det spil det er jo lidt farligt man må jo nød til at se om sin lille chef har det godt hihihihihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2012

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
B&J skriver:

det gør jeg med det samme.... jamen det spil det er jo lidt farligt man må jo nød til at se om sin lille chef har det godt hihihihihi

Har godkendt dig jep det er man da nødsaget til hehe

Anmeld

16. november 2012

B&J

MarleneOlsen skriver:

Har godkendt dig jep det er man da nødsaget til hehe

du er ansøgt til spillet

Anmeld

16. november 2012

B&J skriver:

du er ansøgt til spillet

Tror jeg nåede at godkende før den lille hun vågnede ;D hehe . Amen altså hvor er det altså hyggeligt at så mange spiller ;D

Anmeld

16. november 2012

B&J

MarleneOlsen skriver:

Tror jeg nåede at godkende før den lille hun vågnede ;D hehe . Amen altså hvor er det altså hyggeligt at så mange spiller ;D

Fantastisk... ja det er dejligt men puhh jeg har mange venner på det spil jeg går ind under deres add og det er fra alle lande man får som venner så og det er fantastisk de skriger ingen ting på ens væg eller noget de spiller bare

Anmeld

16. november 2012

LouiseRH

B&J skriver:

Fantastisk... ja det er dejligt men puhh jeg har mange venner på det spil jeg går ind under deres add og det er fra alle lande man får som venner så og det er fantastisk de skriger ingen ting på ens væg eller noget de spiller bare

Altså bliver du venner med dem eller hvordan foregår det?

Synes det er vildt du er kommet så langt som du er

Anmeld

16. november 2012

B&J

LouiseRH skriver:

Altså bliver du venner med dem eller hvordan foregår det?

Synes det er vildt du er kommet så langt som du er

jaa jeg bliver bare venner med dem går ind på chefville add også skriver jeg bare add me også tilføjer de mig helt vildt...

jeg har nogle der har næsten 400 i level det er såååå sygt.....

Anmeld

16. november 2012

LouiseRH

B&J skriver:

jaa jeg bliver bare venner med dem går ind på chefville add også skriver jeg bare add me også tilføjer de mig helt vildt...

jeg har nogle der har næsten 400 i level det er såååå sygt.....

Ja okay, det er fandme vildt :O

men sætter du dem så på begrænsning, så de ikke kan se det du ellers deler på fb eller?

Anmeld

16. november 2012

B&J

LouiseRH skriver:

Ja okay, det er fandme vildt :O

men sætter du dem så på begrænsning, så de ikke kan se det du ellers deler på fb eller?

nej overhovede ikke de er bare som døde på min profil jeg ser ingen ting fra dem næste ikke... det er vildt for jeg tror jeg har mellem 30-40stk....

og ellers sætter jeg dem bare på slet listen, så jeg ikke kan se hvad de skriver... men de er super søde til at skrive hvis jeg ligger billeder ud eller mad ud som de kan rose man bliver helt flov når det er de er så søde især dem jeg har på min og mange af dem er dem der også er på andres

Anmeld

16. november 2012

B&J skriver:

Det vidste jeg ik man ku hvor gør man det henne? Min mor spiller nemlig ogs hun brokkene sig over at hun ikk havde særlig mange venner der spillede set ;D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.