Chefville :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2012

LouiseRH

B&J skriver:

nej overhovede ikke de er bare som døde på min profil jeg ser ingen ting fra dem næste ikke... det er vildt for jeg tror jeg har mellem 30-40stk....

og ellers sætter jeg dem bare på slet listen, så jeg ikke kan se hvad de skriver... men de er super søde til at skrive hvis jeg ligger billeder ud eller mad ud som de kan rose man bliver helt flov når det er de er så søde især dem jeg har på min og mange af dem er dem der også er på andres

ej hvor fedt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2012

B&J

MarleneOlsen skriver:

Det vidste jeg ik man ku hvor gør man det henne? Min mor spiller nemlig ogs hun brokkene sig over at hun ikk havde særlig mange venner der spillede set ;D

Chefvill add me

skriv det inde på face eller måske bare chefville add så kommer der nogle fram  og de er sååå søde til at hjælpe

Anmeld

16. november 2012

B&J

MarleneOlsen skriver:

Det vidste jeg ik man ku hvor gør man det henne? Min mor spiller nemlig ogs hun brokkene sig over at hun ikk havde særlig mange venner der spillede set ;D

så kommer de lidt efter lidt.... selv om det er over 4mdr siden jeg søgte jamen så kommer der stadig nogle og søger og når man ikke gider spillet mere jamen så sletter man dem jo bare

Anmeld

18. november 2012

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
B&J skriver:

så kommer de lidt efter lidt.... selv om det er over 4mdr siden jeg søgte jamen så kommer der stadig nogle og søger og når man ikke gider spillet mere jamen så sletter man dem jo bare

fortalte hende det idag :b og hun gjorde såen .. Du har helt ret .. De kommer godt nok hehe

Anmeld

18. november 2012

B&J

MarleneOlsen skriver:

fortalte hende det idag :b og hun gjorde såen .. Du har helt ret .. De kommer godt nok hehe

hihihihihi jep

Anmeld

18. november 2012

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
B&J skriver:

hihihihihi jep

;D

Anmeld

23. november 2012

pussekat

hejsa
min mand her også søger jer her ind som ven på fb men kun får vil være ven med ham han hedder søren

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.