Svamp under hage og andre steder !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

Det var svamp blandet med eksem et voldsomt udslet så nu har jeg købt en creme til som hun skal have . Med hensyn til feber og at hun er hæs .. Det ku de ikk svare på ..

Jamen det lyder da godt nok voldsomt.
Hold lidt øje med, om hendes tunge begynder at boble som et lille hindbær, for så har hun scarlagensfeber.

God bedring med hende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2012

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Jamen det lyder da godt nok voldsomt.
Hold lidt øje med, om hendes tunge begynder at boble som et lille hindbær, for så har hun scarlagensfeber.

God bedring med hende.

Det vil jeg gøre .. Tusind tak for alt din søde hjælp

Anmeld

9. november 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

Det vil jeg gøre .. Tusind tak for alt din søde hjælp

jeg er ked af, at jeg ikke kunne hjælpe dig bedre.

Anmeld

9. november 2012

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

jeg er ked af, at jeg ikke kunne hjælpe dig bedre.

Du hjalp så godt du kunne og når man gør det så kan man ikk hjælpe bedre

Anmeld

9. november 2012

CamiRon

Jeg har lige læst din tråd og kom sådan til at tænke på min datter. Da hun var omkring 6-7 mdr. fik hun også svamp - eller det troede både jeg og lægen. Det sad under hagen i folderne og var ildrødt og det gjorde tydeligt ondt når jeg vaskede hende. Vi fik Brentan-creme at smøre med og fik at vide at det skulle begynde at aftage indenfor det første døgn. Det gjorde det bare slet ikke. Det blev værre og alt det røde hudløse udslet bredte sig bare endnu mere. Lægen testede hende så for streptokokker - de bakterier vi har når vi har halsbetændelse - og det var faktisk en streptokok-infektion som skulle behandles med penicillin. 

Jeg havde ca. 2 uger forinden haft halsbetændelse men havde alrig troet at jeg kunne smitte hende i en hudfold så det kunne sætte sig til en infektion. 

Bare så du er obs på at det kunne være det. God bedring med hende. 

Anmeld

9. november 2012

Anonym trådstarter

CamiRon skriver:

Jeg har lige læst din tråd og kom sådan til at tænke på min datter. Da hun var omkring 6-7 mdr. fik hun også svamp - eller det troede både jeg og lægen. Det sad under hagen i folderne og var ildrødt og det gjorde tydeligt ondt når jeg vaskede hende. Vi fik Brentan-creme at smøre med og fik at vide at det skulle begynde at aftage indenfor det første døgn. Det gjorde det bare slet ikke. Det blev værre og alt det røde hudløse udslet bredte sig bare endnu mere. Lægen testede hende så for streptokokker - de bakterier vi har når vi har halsbetændelse - og det var faktisk en streptokok-infektion som skulle behandles med penicillin. 

Jeg havde ca. 2 uger forinden haft halsbetændelse men havde alrig troet at jeg kunne smitte hende i en hudfold så det kunne sætte sig til en infektion. 

Bare så du er obs på at det kunne være det. God bedring med hende. 

Tak fordi du siger det .. Det gør ogs rigtigt ondt på hende .. Når jeg vasker hende om morgen . Det her væsker ogs rigtigt meget .. Og er rødt . Jeg giver det et par dage mere da jeg synes det er begyndt at blive en del bedre . Eller noget af det røde er væk . I et lille stykke så hun ku er lyserrød ! Men det væsker stadigvæk helt vildt . Fik en henvisning til hudlægen samt en creme mod eksem , da det bag ørene er eksem og det bag ørene er slet ikk slemt længere . Men vil klart have det i baghovedet hvis det ik er forsvundet inden weekenden eller blevet pænere . Så tusind tak ..

Anmeld

9. november 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

Du hjalp så godt du kunne og når man gør det så kan man ikk hjælpe bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.