hvad kan vi gøre nu??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2012

Kay

engodmor skriver:

kig på VORES BØRN  under TIGERSPRING  hvis hun er 12 uger er det nok det

i følge termins datoen skulle næste tigerspring først være om 9 dage (har den som abb) hun har haft 11-12 ugers springet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2012

EnGodMor

Kay skriver:

i følge termins datoen skulle næste tigerspring først være om 9 dage (har den som abb) hun har haft 11-12 ugers springet 

okey, ved bare at nogen gange får de det en uges tid før eller efter

Anmeld

7. november 2012

Kay

Kitty-Katten skriver:

Vores søn fik tænder lige først han blev 3 måneder, så er ikke unormalt hvis det er dem der driller.
Køb gummedråber i håndkøb på apoteket. Det har hjulpet meget her! Har vi brugt flere gange om dagen.
Numsen ville jeg give lidt salve for at lindre svien. Bethanol brugte vi herhjemme.
Panodil junior i flydende form fik vi anbefalet af lægen til om natten. Der kan du lige forhører dig ved egen læge.
Og så sov han simpelthen i smørhullet om natten for trygheden gjorde at han sov meget bedre i de perioder hvor tænderne bryder ud.
I de værste tilfælde lagde jeg mig med ham om dagen også for at han kunne finde ro.
:-)

smørhullet går ik da vi har dobbeldyne... men må lige ringe og høre lægen ad i morgen  

Anmeld

7. november 2012

Kay

Gardenia skriver:

Narj, altså det der lyder helt normalt. Det tog vel 3-4 ugers tid før vores drengs første sæt brød frem, først da vi så de to hvide tipper blev vi klar over det var derfor han havde haft massiv feber, rød numse, ekstremt dårligt humør..

Her blev der taget en hurtig beslutning om de panodiler, så kunne han få sovet om natten, agurk og andet blød kold frugt/grønt om dagen og hvis de smerter var helt vilde i dagstimerne, fik han duppet gummerne. Og det gik faktisk fint, hvis man da kan kalde 7 måneder i streg med avs i gummerne for fint......

men hun er jo kun næsten 3 måneder så alt det med agurk må hun jo ik få endnu

Anmeld

7. november 2012

Kay

engodmor skriver:

okey, ved bare at nogen gange får de det en uges tid før eller efter

gik også selv ind og kiggede med det samme

Anmeld

7. november 2012

Gardenia

Kay skriver:

men hun er jo kun næsten 3 måneder så alt det med agurk må hun jo ik få endnu

Tippet har jeg fra min oldgamle nabo og spen gav os ret i at han ikke kunne få noget nævneværdigt af og ned i systemet, det meste ville være saft og så kulden til gummerne.

Men om din sp har samme holdning, det ved jeg ikke

Anmeld

7. november 2012

EnGodMor

Kay skriver:

gik også selv ind og kiggede med det samme

Anmeld

7. november 2012

Kay

Gardenia skriver:

Tippet har jeg fra min oldgamle nabo og spen gav os ret i at han ikke kunne få noget nævneværdigt af og ned i systemet, det meste ville være saft og så kulden til gummerne.

Men om din sp har samme holdning, det ved jeg ikke

ok 

Anmeld

7. november 2012

TaAsJu

Kay skriver:

må kigge på hendes gummer igen i morgen... kan vel ik rigtig bruge agurke trikket når hun ik er stører 

Nej det tror jeg ikke er en god ide men hvad med en bidering du ligger i køleskabet.. Så er de dejlig kolde

Anmeld

7. november 2012

Kay

TaAsJu skriver:

Nej det tror jeg ikke er en god ide men hvad med en bidering du ligger i køleskabet.. Så er de dejlig kolde

ja... det må vi hellere... er spændt på om det virkelig er en tand allerede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.