Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Carl-Emil's mor skriver: HHiGip MME smager forskelligt .. trust me I know jeg har testet det Prøv at snak med din SP om at skifte MME for måske et andet mærke ville kunne fremme at hun spiser noget mere.. jeg startede på Nan HA og hoooooooold nu op et helved ( bryder mig virkelig ikke om det produkt ) jeg skiftede til Hipp og fra dag 1 af han skiftede mærke spiste han næsten dobbelt op og fik meget bedre mave og sov meget bedre
HHiGip
MME smager forskelligt .. trust me I know jeg har testet det
Prøv at snak med din SP om at skifte MME for måske et andet mærke ville kunne fremme at hun spiser noget mere..
jeg startede på Nan HA og hoooooooold nu op et helved ( bryder mig virkelig ikke om det produkt ) jeg skiftede til Hipp og fra dag 1 af han skiftede mærke spiste han næsten dobbelt op og fik meget bedre mave og sov meget bedre
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Valle81 skriver: Hipp er såååfantastiskDet minder i smagen så meget om modermælk, har også brugt det til mine børnMen vil også sige at mine ikke har været de store spisere, ingen af den har spist et måltid der har været over 180 ml og selv det var sjældent
Hipp er såååfantastiskDet minder i smagen så meget om modermælk, har også brugt det til mine børnMen vil også sige at mine ikke har været de store spisere, ingen af den har spist et måltid der har været over 180 ml og selv det var sjældent
det samme her Carl-Emil har aldrig spiste kæmpe flasker men hipp ændrede bare alt for ham så det er jo værd at overveje om det kunne gøre at ens lille spiser lidt mere
Jeg vil prøve Hipp. Hvordan er deres afføring når de spiser Hipp? Jeg synes hun får hård mave af Nan1
jeg ammer min søn, men han får 2 flasker om aftenen, med min mælk. han er snart 3 måneder og spiser kun 60 ml ad gangen, når han får flaske.
Det det kommer an på er om dit barn trives, har våde bleer og affæring. -So don't worry
Det er så svært og vide om hun bliver mæt. Hun spiser 40 ml næsten hvergang. Hun drikker kun 1 - 2 flasker som er 80 ml. om dagen.
Anonym skriver: Hej alle med erfaring.... For 5 uger siden blev jeg mor til en dejlig pige.... Jeg har ammet hende i 4 uger. Men giver hende flaske nu da hun pludselig ikke gad at amme længere. Jeg pumber selv ud... Men 1 - 2 flasker bliver Nan1 Hun spiser kun 40 - 50 ml. pr. flaske det er meget sjældent at hun spiser 80 ml. Spiser hun nok....? Hvor meget spiser jeres 5 ugers baby?
Hej alle med erfaring....
For 5 uger siden blev jeg mor til en dejlig pige....
Jeg har ammet hende i 4 uger. Men giver hende flaske nu da hun pludselig ikke gad at amme længere.
Jeg pumber selv ud... Men 1 - 2 flasker bliver Nan1
Hun spiser kun 40 - 50 ml. pr. flaske det er meget sjældent at hun spiser 80 ml. Spiser hun nok....?
Hvor meget spiser jeres 5 ugers baby?
Det ved jeg ikke .. Det er vel forskelligt fra baby til baby ..
Noel er 5 uger , snart 6 , og han spiser 200 ml. pr. gang hver 3. time
Det er flot så godt jeres baby spiser. Jeg må hellere prøve at skifte hendes mme til et andet mærke....
Nu skriver mange af jer at Hipp er godt. Findes det også i mme? Troede nemlig kun det var grød og glas mad de lavede...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128