Er det nok?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.005 visninger
16 svar
0 synes godt om
7. november 2012

Anonym trådstarter

Hej alle med erfaring....

For 5 uger siden blev jeg mor til en dejlig pige....

Jeg har ammet hende i 4 uger. Men giver hende flaske nu da hun pludselig ikke gad at amme længere.

Jeg pumber selv ud... Men 1 - 2 flasker bliver Nan1

Hun spiser kun 40 - 50 ml. pr. flaske det er meget sjældent at hun spiser 80 ml. Spiser hun nok....?

Hvor meget spiser jeres 5 ugers baby?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2012

Deaktiveret profil

Anonym skriver:

Jeg har ammet hende i 4 uger. Men giver hende flaske nu da hun pludselig ikke gad at amme længere.

Hun spiser kun 40 - 50 ml. pr. flaske det er meget sjældent at hun spiser 80 ml. Spiser hun nok....?

Freya er også 5 uger nu, jeg stoppede amning i uge 2.. Hvor hun siden da har fået nan, hun får 120 ml, 3 gange dagligt og så ca 60 ml 3 gange dagligt.. 

Anmeld

7. november 2012

Anonym trådstarter

Hmm.... Min datter spiser 5 - 6 gange dagligt og hvergang er det højst 80 ml. 2 gange spiser hun kun 40 ml. føler bare hun spiser ALT for det.

Anmeld

7. november 2012

Anonym trådstarter

Hmm.... Min datter spiser 5 - 6 gange dagligt og hvergang er det højst 80 ml. 2 gange spiser hun kun 40 ml. føler bare hun spiser ALT for det.

Anmeld

7. november 2012

Mutti2B

Da min datter var 5 uger fik hun 5 til 6 flasker a 120 ml.

Anmeld

7. november 2012

Anonym trådstarter

Kan det være forskelligt fra barn til barn? Eller skal de spise de 120 ml. pr. flaske?

Anmeld

7. november 2012

FruHolm <3

Anonym skriver:

Det er forskelligt fra barn til barn , min dreng fik mme fra han var 9 dage gammel , han spiste der 140-165 ml pr gang , 7-9 flasker i døgnet , da han var 8-9 uger spiste han 8 flasker i døgnet af 265ml så da han var 2 måneder og 9 dage begyndte han på geød i samarbejde med sundhedsplejersken da han spiste meget og voksede ekstrem meget

Anmeld

7. november 2012

Anonym trådstarter

Så der mere ro i sindet :-) Tak for svarene :-)

Anmeld

7. november 2012

SaNiNa

Ifølge Sundhedsstyrelsen skal hun have 1/6 af sin vægt men hvis hun ikke kan spise så meget så skal hun jo heller ikke og kan hun spise mere skal hun da have lov,

I skal bare søger for det ikke bliver skema lagt hvornår der bliver spist, men at det er når hun er sulten

Anmeld

7. november 2012

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Kan det være forskelligt fra barn til barn? Eller skal de spise de 120 ml. pr. flaske?

MME smager forskelligt .. trust me I know jeg har testet det

Prøv at snak med din SP om at skifte MME for måske et andet mærke ville kunne fremme at hun spiser noget mere..

jeg startede på Nan HA og hoooooooold nu op et helved  ( bryder mig virkelig ikke om det produkt ) jeg skiftede til Hipp og fra dag 1 af han skiftede mærke spiste han næsten dobbelt op og fik meget bedre mave og sov meget bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.