Maggie og Naomi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2012

Magsen

Babymor2010 skriver:

Jeg kan i hvert fald godt huske dig - godt at høre at det går godt Super skønt billede du har fået taget Der er jo lige et par dage imellem vores pigers fødselsdag, så vi har jo fulgt hinanden herinde 

Det jo rigtigt

tak for detved ikke lige hvor de andre billeder blev af? :s må vel bare prøve igen :b

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2012

Carl-Emil's mor

Maggieh skriver:

Heej allesammen nu ved jeg ikke om der er så mange herinde der kan huske mig, da jeg ikke er så flittig til at bruge siden længere men jeg er alstå Naomi's mor, og min lille prinsesse er lige blevet 2 år gammel, det er slet ikke til at forstå at hun allerede er 2 år!! Vi bor i en sød lille lejlighed, jeg går på HF og vi har det rigtig godt <3 så ved i det jer der plejede at følge mig

knuuuus Maggie og Naomi 

havde slet ikke set I var tilbage..

dejligt I er tilbage..

og hvor ligner du dog en rigtig kvinde nu  du har virkelig udviklet dig helt vildt, du har altid været sød og naturlig køn at se på, men du ligner virkelig en kvinde nu

Anmeld

22. november 2012

Magsen

Carl-Emil's mor skriver:

havde slet ikke set I var tilbage..

dejligt I er tilbage..

og hvor ligner du dog en rigtig kvinde nu  du har virkelig udviklet dig helt vildt, du har altid været sød og naturlig køn at se på, men du ligner virkelig en kvinde nu

hvor du sød hehe tak for det ) <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.