Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Heej allesammen nu ved jeg ikke om der er så mange herinde der kan huske mig, da jeg ikke er så flittig til at bruge siden længere men jeg er alstå Naomi's mor, og min lille prinsesse er lige blevet 2 år gammel, det er slet ikke til at forstå at hun allerede er 2 år!! Vi bor i en sød lille lejlighed, jeg går på HF og vi har det rigtig godt <3 så ved i det jer der plejede at følge mig
knuuuus Maggie og Naomi
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maggieh skriver: Heej allesammen nu ved jeg ikke om der er så mange herinde der kan huske mig, da jeg ikke er så flittig til at bruge siden længere men jeg er alstå Naomi's mor, og min lille prinsesse er lige blevet 2 år gammel, det er slet ikke til at forstå at hun allerede er 2 år!! Vi bor i en sød lille lejlighed, jeg går på HF og vi har det rigtig godt <3 så ved i det jer der plejede at følge mig knuuuus Maggie og Naomi
Hmm .. Okey ved ikke hvorfor der kun var et billede der virkede? :s
Loa skriver: Var det ikke dig fra færøerne? (Beklager hvis jeg husker forkert)
Var det ikke dig fra færøerne? (Beklager hvis jeg husker forkert)
Joo
.
Jeg kan også huske dig
du bor på Færøerne og snakkede på et tidspunkt om at flytte til Danmark.
og så har vi handlet sammen ( bukser til din søde pige )
håber ikke jeg tar fejl
bøllen skriver: Jeg kan også huske dig du bor på Færøerne og snakkede på et tidspunkt om at flytte til Danmark. og så har vi handlet sammen ( bukser til din søde pige ) håber ikke jeg tar fejl
Det er helt rigtigt
jaa, dem kan hun så ikke passe længere hehe :b du laver dem vel ikke stadig? :p
Maggieh skriver: Det er helt rigtigt jaa, dem kan hun så ikke passe længere hehe :b du laver dem vel ikke stadig? :p
Ih altså dejligt i har det godt.
wauuu er hun allerede 2 år
nej det kan hun jo nok ikke , de vokser jo lynens stærkt. Jo det gør jeg stadigvæk
Jeg kan i hvert fald godt huske dig - godt at høre at det går godt Super skønt billede du har fået taget Der er jo lige et par dage imellem vores pigers fødselsdag, så vi har jo fulgt hinanden herinde
bøllen skriver: Ih altså dejligt i har det godt. wauuu er hun allerede 2 år nej det kan hun jo nok ikke , de vokser jo lynens stærkt. Jo det gør jeg stadigvæk
Jaa, allerede )
det lyder godt, må da købe et nyt par før eller senere :p de var så søde de bukser :p
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128