Maggie og Naomi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.236 visninger
12 svar
0 synes godt om
6. november 2012

Magsen

Heej allesammen nu ved jeg ikke om der er så mange herinde der kan huske mig, da jeg ikke er så flittig til at bruge siden længere men jeg er alstå Naomi's mor, og min lille prinsesse er lige blevet 2 år gammel, det er slet ikke til at forstå at hun allerede er 2 år!! Vi bor i en sød lille lejlighed, jeg går på HF og vi har det rigtig godt <3 så ved i det jer der plejede at følge mig

knuuuus Maggie og Naomi 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2012

Magsen

Maggieh skriver:

Heej allesammen nu ved jeg ikke om der er så mange herinde der kan huske mig, da jeg ikke er så flittig til at bruge siden længere men jeg er alstå Naomi's mor, og min lille prinsesse er lige blevet 2 år gammel, det er slet ikke til at forstå at hun allerede er 2 år!! Vi bor i en sød lille lejlighed, jeg går på HF og vi har det rigtig godt <3 så ved i det jer der plejede at følge mig

knuuuus Maggie og Naomi 

Hmm .. Okey ved ikke hvorfor der kun var et billede der virkede? :s

Anmeld

6. november 2012

Loa

Var det ikke dig fra færøerne? (Beklager hvis jeg husker forkert)

Anmeld

6. november 2012

Magsen

Loa skriver:

Var det ikke dig fra færøerne? (Beklager hvis jeg husker forkert)

Joo

Anmeld

6. november 2012

Magsen

6. november 2012

bøllen

Maggieh skriver:

knuuuus Maggie og Naomi 

Jeg kan også huske dig

du bor på Færøerne og snakkede på et tidspunkt om at flytte til Danmark.

og så har vi handlet sammen ( bukser til din søde pige )

håber ikke jeg tar fejl

Anmeld

6. november 2012

Magsen

bøllen skriver:

Jeg kan også huske dig

du bor på Færøerne og snakkede på et tidspunkt om at flytte til Danmark.

og så har vi handlet sammen ( bukser til din søde pige )

håber ikke jeg tar fejl

Det er helt rigtigt  

jaa, dem kan hun så ikke passe længere hehe :b du laver dem vel ikke stadig? :p

Anmeld

6. november 2012

bøllen

Maggieh skriver:

Det er helt rigtigt  

jaa, dem kan hun så ikke passe længere hehe :b du laver dem vel ikke stadig? :p

Ih altså  dejligt i har det godt.

wauuu er hun allerede 2 år 

nej det kan hun jo nok ikke , de vokser jo lynens stærkt. Jo det gør jeg stadigvæk

Anmeld

6. november 2012

Clisolka

Maggieh skriver:

knuuuus Maggie og Naomi 

Jeg kan i hvert fald godt huske dig - godt at høre at det går godt Super skønt billede du har fået taget Der er jo lige et par dage imellem vores pigers fødselsdag, så vi har jo fulgt hinanden herinde 

Anmeld

6. november 2012

Magsen

bøllen skriver:

Ih altså  dejligt i har det godt.

wauuu er hun allerede 2 år 

nej det kan hun jo nok ikke , de vokser jo lynens stærkt. Jo det gør jeg stadigvæk

Jaa, allerede

det lyder godt, må da købe et nyt par før eller senere :p de var så søde de bukser :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.